Odp: Sam tego chciales Grzegorzu Dyndalo

----- Original Message -----
From: Marcin Kurczewski <579123@polbox.com>
To: <gotyk@goth.art.pl>
Sent: Saturday, January 22, 2000 6:43 PM
Subject: Sam tego chciales Grzegorzu Dyndalo

> Uderz w stol...
> Dlaczego pojawiaja sie szufladki ? To nie ja je wymyslam- moja rola
> ogranicza sie do mozliwie chlodnego relacjonowania pewnych przemian,
> zachodzacych w kulturze i sztuce, a nie do wartosciowania. Jestem
> obserwatorem i swiadkiem, rodzajem przekaznika, a nie tworca wszystkich
> pojec o ktorych pisze. Po prostu- wyszukuje jak najwiecej wiadomosci na
> interesujacy mnie temat, by nie popelniac bledow, polegajacych min. na
> szufladkowaniu. Jesli ktos zwraca sie do mnie z pytaniem, odpowiadam
> [...]

Niestety nie unikniesz tego przed czym się bronisz i staniesz się kolejnym
Fotografem Nieba. Dobrze o tym wiesz.
Ale rób to co uważasz za słuszne.
Myślę, że uniknąć tego grzechu zamknięcia nieopisanego w okładkach ksiązki
można tylko nic nie robiąc, a to też żle.

> P.S. Niech ktos mi powie ze goci nie sa indywidualistami

Ależ skąd ?
Taki zwykły czarny ludek.
Zresztą "przejdzie im to" jak mawia babcia.
: )))

AdamD