Sam tego chciales Grzegorzu Dyndalo

Uderz w stol...
Dlaczego pojawiaja sie szufladki ? To nie ja je wymyslam- moja rola
ogranicza sie do mozliwie chlodnego relacjonowania pewnych przemian,
zachodzacych w kulturze i sztuce, a nie do wartosciowania. Jestem
obserwatorem i swiadkiem, rodzajem przekaznika, a nie tworca wszystkich
pojec o ktorych pisze. Po prostu- wyszukuje jak najwiecej wiadomosci na
interesujacy mnie temat, by nie popelniac bledow, polegajacych min. na
szufladkowaniu. Jesli ktos zwraca sie do mnie z pytaniem, odpowiadam slowami
moich informatorow.
- to goci gotom zgotowali ten los. Mozesz sie zloscic na ludzi, ktorzy
probuja dojsc do tego, czym wlasciwie jest goth i czym on jest dla nich, ale
kazdy ( no, prawie) w pewnym momencie musi sobie na wlasny uzytek
odpowiedziec kim jest. Moze robic to nieporadnie, szukac pomocy innych , ale
wazne jest, ze to robi.
Ponawiam- wg. mnie gotyzm- to rodzaj "stanu duszy", a to, ze K'haal 'owi
zapalilo sie czerwone swiatelko gdy uslyszal haslo "sex gotycki" i chcial
sie dowiedziec wiecej wcale jeszcze nie oznacza, ze stworzone przez innych
dosc glupie definicje, ktore napotkal na swojej drodze stanowia o tym, co
oznaczajÄ…, czy tez przez to, ze zawieraja slowo "gotycki" faktycznie odnosza
sie do tego, co tworzycie

Mimo wszystko- dziekuje
Pozdrawiam                                            M

P.S. Niech ktos mi powie ze goci nie sa indywidualistami

CZY CHCESZ WYGRAC 2000 PLN ? Milenijna Loteria
Promocyjna tylko do 31 stycznia w EMPiK.com
http://www.empik.com/ft2p.htm