Odp: Koncert Closterkeller

Witam!

> Tak srednio, ostatnio jak tam byl "Ogolnopolski Zjazd Fanow Gotyku" czy
cos
> podobnego :o) to nas wywalili o 3 nad ranem z klubu, choc impreza miala
> trwac do 6-tej :o(((
> Haarrry wiec troche koloryzuje :o)

No tamta impreza byla pomylka (ale gadalo sie fajnie). Coby jednak nie mowic
klub jest fajny a reszta zalezy od ludzi. Jesli ktos bywal na Temple Of
Goths w Gdansku ten wie, czego sie mozna po takiej imprezie spodziewac - ta
w Krakowie prowadzona bedzie przez Haarrrego a IMHO facet ma do tego talent.

Kolesie z Koziorozca mowia ze impreza bedzie do 6 rano jak zechcemy (co
prawda, wtedy tez tak mowili). Moze tym razem sie uda. Okolo godz.5-6 jest
pociag przez Wa-we do Gdanska wiec z dojazdem w te strone nie powinno byc
problemu.

No i klub otwarty jest od 15, wiec bedzie czas na browarka w spokoju przed
impreza.
Pozdrawiam

K'haaL

GotKod 1.0____________________________[www.goth.art.pl]
% [cw]  W++ Mr++  Me+++  Mm+ Muz+  vamp+ RPG-  MP+++
imp*   IRC  prmg+  LGot+  len--  hor--   DM+++  TSoM+ CoX++
GoD+++ Bauh---