Kij w mrowisko czyli jeszcze o seksie gotyckim

kilka słów tytułem repliki
przyznam sie szczerze że miałem wysmarowany cały elaboracik ad wocem ale
stwierdziłem ze to nie ma sensu , zdaje sie ze wiekszosc z was zupelnie
inaczej pojmuje to cos co powszechnie przyjelo sie nazywac gotyzmem czy
tez gotykiem , czy jak tam chcecie to sobie nazywac
Myslalem że oprocz tych wszystkich ciuszkow , gadzetow i stu
piecdziesieciu kapel wyjacych zupelnie tak samo jest jeszcze to
najwazniejsze :pewien specyficzny sposob odbioru otaczajacego nas swiata
, to cos dzieki ktoremu mozna poczuc wewnetrzny niewytlumaczalny
niepokoj. czuje sie  to przy sluchaniu muzyki , czytaniu wierszy czy
innej formie percepcji rzeczywistosci .

Chce wierzyc ze te wszystkie materialne sprawy nie sa najwazniejsze , bo
sa jedynie srodkami do tego aby kazdy uruchomil sobie wewnetrzna
projekcje wlasnego "gotyku". Ale okazuje sie ze najwazniejsze sa ramki ,
szufladki , nazewnictwo i kwestia ustalenia wlasnej tozsamosci w relacji
czy jestem gotem czy nie , czy naleze do tej subkultury(sic!!) czy nie ,
a jesli nie to jakie kryteria musze spelnic zeby nalezec ... Pozostaje
jedynie rozdac legitymacje członkowskie i zaczac pobierac skladki a za
cel statutowy obrac sobie stworzenie pelnej i spojnej definicji seksu
gotyckiego.

I jezeli z tego co napisalem poprzednio dla wielu z was najwazniejszy
byl casus "gotyckiej pralki" a komus kto tak pieknie pisze o smierci -
pieknie bo szczerze od serca , i nie jest wazne czy podzielam jego
zdanie  - poleca sie zyletke to ja wszystkich rzeczywiscie przepraszam
że sie wtracilem...

"Prawdziwie nie wiem , dlaczegom tak smutny
 I siebie i was , jak mowicie nudze;
 Ale jak na mnie spadla ta tesknota ,
 Z czego sie sklada , jak sie wywodzila ,
 Sam nie wiem dotąd . "
                    W.S.

   vH.(rozczarowany)

"....remember me , I used to live for music...."

CZY CHCESZ WYGRAC 2000 PLN ? Milenijna Loteria
Promocyjna tylko do 31 stycznia w EMPiK.com
http://www.empik.com/ft2p.htm