Odp: Kij w mrowisko czyli jeszcze o seksie gotyckim

----- Original Message -----
From: vanHelsing <goth@polbox.com>
To: <gotyk@goth.art.pl>
Sent: Saturday, January 22, 2000 4:46 PM
Subject: Kij w mrowisko czyli jeszcze o seksie gotyckim

>(...) (z bólem serca zastosowałem netykietę ale ci do których to trafia i
tak
będą znali Twoje zdanie)
> I jezeli z tego co napisalem poprzednio dla wielu z was najwazniejszy
> byl casus "gotyckiej pralki" a komus kto tak pieknie pisze o smierci -
> pieknie bo szczerze od serca , i nie jest wazne czy podzielam jego
> zdanie  - poleca sie zyletke to ja wszystkich rzeczywiscie przepraszam
> że sie wtracilem...

Nie ma sensu odpowiadać na takie idiotyzmy jak ta żyletka (chiba, że to żart
był, a myśmy
się nie tego - wiesz..).
Już tak bywa...

Te cholerne szufladki i ciuszki wracają jak wczorajsza kolacja u chorego na
żołądek.
I nic się nie da z tym zrobić.

To jest  sezonowa zabawa w Tama-gothi, a potem kończą się baterie i
zwierzątko umiera

Gwoli pocieszenia - znacznie gorzej dzieje się na pl.rec.coś-tam.

>    vH.(rozczarowany)

Nie ma czym, jesteśmy tylko ludzmi...

> "....remember me , I used to live for music...."

Cohen ?

AdamD