Odp: Sex gotycki/szufladki

> witam !
> rzadko glos zabieram ale z tym sexem gotyckim to chyba juz przesada , ja
> rozumiem sztuka muzyka , architektura , pewna stylizacja ale nie
> wciskajmy tego nieszczesnego gotyku gdzie tylko sie da bo sie nam to
> pojecie calkowicie zdeprecjonuje
> a moze sie myle , moze jest tez gotyckie jedzenie ?? a prawdziwy goth
> zalatwia swoje potrzeby fizjologiczne w sposob jak najbardziej gotycki
> moze niedlugo kupie sobie gotycki komputer , samochód , gotycką pralke?
> a podczas gotyckiego wolnego czasu bede uprawial sex gotycki

[ciach!]
A potem puszcze sobie gotycka muzyke, obejze gotycki film przeczytam gotycki
wiersz by nastawic sie psychicznie na gotycka impreze na ktora pojde w
gotyckich ciuchach i w gotyckim makijazu?

A ja Ci powiem, ze mozna stworzyc gotycka pralke. Bo dlaczego nie? Dlaczego
kryteria, ktore bez zastrzezen stosujemy przy ocenie np.muzyki gdzie indziej
nas (Was) raza? Moze istniec gotycki makijaz, gotyckie ciuchy ale juz
gotycki sex "to przesada"? Przeciez "gotyk" to zbior jakis cech
uniwersalnych. Muzyke gotycka nie identyfikujesz po warstwie rytmicznej,
instrumentalnej ale musi miec to cos, wyrozniac sie wlasnie pewnymi cechami
"niemuzycznymi". Dlaczego tych cech nie mialby posiadac samochod albo
jakiekolwiek zjawisko (czy to materialne, czy nie)?

Co do samego faktu szufladkowania... szufladkujemy wszystko i wszystkich bez
przerwy. Mowisz "cos jest fajne lub nie" i juz szufladkujesz. "Wysoki,
niski, ladny, brzydki" - swiat jest pelen szufladek. Pomimo tego, ze
selekcja odbywa sie na podstawie Twoich subiektywnych odczuc i automatycznie
jest opatrzona bledem to istnieje jakies przyzwolenie na takie zachowanie.
Po to, by stworzyc odpowiednie reakcje skojarzeniowe u odbiorcy. Oto
przyklad:

 >, tylko nie
> bardzo wiem czy wystarczy jezeli zaloze sobie czarna gotycka pelerynke
> czy tez bede musial pojsc z moja gotycka kobieta do jakiejs gotyckiej
> kaplicy .

No wlasnie. Niemal trafiles w sedno. Nonsensowne szufladki? Jednym slowem
wzbudzilem w Tobie pozadane skojarzenia i wyobrazenia zamiast rozpisywac sie
na kilka stron.

Pozdrawiam
K'haaL

GotKod 1.0____________________________[www.goth.art.pl]
% [cw]  W++ Mr++  Me+++  Mm+ Muz+  vamp+ RPG-  MP+++
imp*   IRC  prmg+  LGot+  len--  hor--   DM+++  TSoM+ CoX++
GoD+++ Bauh---