Re: BTW nash bridges

>bialgo
>
>No przeciez pisalem -> marsz do sklepu zaopatrzeniowego dla teatrow.
>Jak u nas w Warszawce jest to u Ciebie na polnocy tez chyba cos
>powinno byc, nie?

No juz dobrze nie krzycz na mnie. MOjego posta pisalam zanim przeczytalam
Twojego. Pewnie jest w Gdansku jakis sklep teatralny, bo tutaj to mam sklep
z takim zaopatrzeniem, ze nie wiadomo co wybrac. Ale ja juz zaopatrzenie  na
pewien czas mam. Tylko czas sie konczy.

Angel

NPArtrosis  'posrod kwiatow i cieni'

@ [CWb] W++ Mr++ Mm++ Me Mk++ Le+++ Ll muz+ vamp+++