Odp: Sex gotycki

Cze!
Powtarzam: nie ja to wymyslilem. Ale zaraz... to Wy nie macie gotyckich
pralek w domach?
No to przesada! I Wy nazywacie siebie gotami?! :)
A serio, to jak nie znacie sensownej odpowiedzi na moje pytanie, to poco
tracic czas na pisanie niekonkretnych odpowiedzi? Zainteresowal mnie ten
temat, ale skoro nie... ok, mozemy dalej omawiac stale pozycje np. GotKod
1.2 (Advanced Version).

Pozdrawiam.

GotKod 1.0____________________________[www.goth.art.pl]
% [cw]  W++ Mr++  Me+++  Mm+ Muz+  vamp+ RPG-  MP+++
imp*   IRC  prmg+  LGot+  len--  hor--   DM+++  TSoM+ CoX++
GoD+++ Bauh---