Re: Sex gotycki

K'haaL napisał:

> Witam!
> Tu taka bardziej przytulna atmosfera (niz na pl.rec) wiec... jak w tytule,
> czy macie jakis dostep do materialow na ten temat. Widzialem jakis czas temu
> program na HBO poswiecony wlasnie temu tematowi, ale bylo to tylko
> "lizniecie" ;) tematu. Swoja droga to nie przypuszczalem by i w ten aspekt
> wcisnely sie nasze "ulubione" szufladki. Ale pojecie seksu gotyckiego
> istnieje i zastanawiam sie czy macie dostep do informacji na ten temat.
> A moze ktos pokusilby sie o opracowanie jakiegos artykulu traktujacego o tym
> [...]

witam !
rzadko glos zabieram ale z tym sexem gotyckim to chyba juz przesada , ja
rozumiem sztuka muzyka , architektura , pewna stylizacja ale nie
wciskajmy tego nieszczesnego gotyku gdzie tylko sie da bo sie nam to
pojecie calkowicie zdeprecjonuje
a moze sie myle , moze jest tez gotyckie jedzenie ?? a prawdziwy goth
zalatwia swoje potrzeby fizjologiczne w sposob jak najbardziej gotycki
moze niedlugo kupie sobie gotycki komputer , samochód , gotycką pralke?
a podczas gotyckiego wolnego czasu bede uprawial sex gotycki , tylko nie
bardzo wiem czy wystarczy jezeli zaloze sobie czarna gotycka pelerynke
czy tez bede musial pojsc z moja gotycka kobieta do jakiejs gotyckiej
kaplicy .

Pozdrawiam:
vH.

"....remember me , I used to live for music..."

Czekam na przeszczep, potrzebuje twojej pomocy.
Zajrzyj na moja strone http://joannach.topnet.pl