Odp: FAQ listy dyskusyjnej GOTYK wersja 1.0

----- Original Message -----
From: M. Alexander <alex777@telbank.pl

> Pieprzyc szufladki! ;-))) Ja wiem co lubie, i dlatego tu jestem!

Wreszcie cos inteligentnego.

Juz kiedys to wywalilem ale powt≤rze:
szufladki sa tworzone przez kretyn≤w i dla kretyn≤w.
Najbardziej z tego wszystkiego debilstwa rozbraja mnie stary jak swiat i
zaschniety
jak g≤wno termin "muzyka alternatywna".
Idiota, kt≤ry to stworzyl zasluguje na szczeg≤lne wyr≤znienie.
Bo ja sie zawsze zastanawiam jak moze istniec muzyka alternatywna ?
Do czego alternetywna, w jakim sensie... - bez sensu.

Szufladki sa dobre dla tych kt≤rzy "aktualnie" sa np. punkami i nie chca sie
pomylic by
nie splamic swojej przynaleznosci. Potem "staja sie" metalami i wiedza, ze
maja tylko
przeszukiwac p≤lki w sklepie pt. Metal.

Ktos napisal, ze NME to zle spozytkowana srajtasma.
Wiekszosc tych gazetek (i nie tylko muzycznych) istnieje po to, zeby
zapedzac ludzi
do kasy. Sam pare razy dalem sie nabic w butelke tzw "prasie fachowej" i juz
swoje
wiem

ciao

AdamD