Re: Odp: FAQ listy dyskusyjnej GOTYK wersja 1.0

AdamD wrote:

> Juz kiedys to wywalilem ale powt≤rze:
> szufladki sa tworzone przez kretyn≤w i dla kretyn≤w.

Bzdury gadasz od rzeczy. Szufladki czasem sie przydaja.
Chociazby zebym mogl sie rozeznac co lubie a co nie.
Nie kupie smiecia z etykietka gotyk metal a kupie
z etykietka np. dark wave. To wielkie uproszczenie
i nie zawsze sie sprawdzi ze to pierwsze to gowno
a to drugie nie, ale przynajmniej latwiej sie
rozeznac.

> Najbardziej z tego wszystkiego debilstwa rozbraja mnie stary jak swiat i
> zaschniety
> jak g≤wno termin "muzyka alternatywna".
> Idiota, kt≤ry to stworzyl zasluguje na szczeg≤lne wyr≤znienie.
> Bo ja sie zawsze zastanawiam jak moze istniec muzyka alternatywna ?
> Do czego alternetywna, w jakim sensie... - bez sensu.

Dzisiaj "alternatywa" przypinane jest do wszystkiego od punka do gotyku.
Ale cos takiego jak "muzyka alternatywna" niby istnialo.
"Alternative" to nurt muzyczny skupiajacy nowe pomysly z konca lat
'70 i poczatku '80. Czyli roznego rodzaju elektronika od industrialu
do ebm i techno no i rowniez takie rzeczy jak gotyk. Wtedy to wymyslili
wcale nie tacy kretyni, bo akurat panowal marazm i nikt nic nowego
nie mogl wymyslec. Wszyscy sluchali tego samego popu czy rocka. Pojawily
sie nowe rzeczy wiec byly "alternatywne".
Ale to wszystko znow wyczytane, nie z wlasnych przezyc... ;)

[...]
> Ktos napisal, ze NME to zle spozytkowana srajtasma.
> Wiekszosc tych gazetek (i nie tylko muzycznych) istnieje po to, zeby
> zapedzac ludzi
> do kasy. Sam pare razy dalem sie nabic w butelke tzw "prasie fachowej" i juz
> swoje
> wiem

Ale w ogole bez prasy muzycznej by sie nie obylo. Wtedy zostalo
by tylko to co ludzie mowia i to tylko w relacji starsze
pokolenie -> mlodsze, bo jak inaczej kiedy innych zrodel nie ma?

--

%[cw] W+ Mr++ Me+++ Mk+ Mi+++ Le+ Ll+++ Ld muz++ vamp rpg---

    Infoseek Onet.pl najlepsze narzedzie do przeszukiwania polskiego
      Internetu - juz ponad 6 mln zindeksowanych stron! Sprawdz go
                        (http://www.onet.pl )!