Odp: nash bridges

>ma
>

>no niewiem ilekroc ja tam jestem zawsze spotykam kilka osob. do pogawedki
>wystarczy. ale to jest po 11 w nocy ;)

hmm
dzieki moze uda mi sie kogos tam zlapac :)

>w tym serialu pito do rozpowszechnionej w stanach podgrupy gotow, ktora by
>mozna nazwac klubo-wampirami (bez ironii, naprawde super jest od czasu do
>czasu tak sie pobawic, mimo, ze w polsce klubow brak), tych ktorzy przyjeli
>wampirczny styl zycia (lifestylerzy) wstawiaja sobie zeby z akrylu (element
>charakteryzacji teatralnej) lub u dentysty zamawiaja psie kly. wokol

fuj psie

>naturalnych przywodcow tworza sie grupy (klany - pomysl z maskarady).
zdarza
>sie, ze ze soba walcza (vide rozroba pomiedzy the coven organization and
>sabretooth, powinno ty byc jeszcze gdzies napisane na stronie
>www.thecoven.org .) dochodzi do pogwalcenia prawa, niewiast itp. niektorzy
>sa bardziej narwani, uwazaja, ze wampiry niejako z definicji powinny
zabijac
>(lub przynajmniej ciac), ciac koty itp. to tego nawiazywali autorzy filmu.
>stanach zdarzyly sie morderstwa na tle wampirycznym. pozatym scena gotycka
>jest tam dobrze rozwinieta, a lifestylerzy sa b. malowniczy ;)

no coz
nie wiedzialem o walczacych ze soba frakcjach grupach etc
szczerze mowiac troche mnie to zdziwilo
obilo mi sie o uszy slowo lifestyler ale to wszystko...

owszem sa malowniczy...

a tak na marginesie to widac dalem sie zlapac w stereotyp gota o ktorym
pisales

>dokopano gotom, no coz w tym filmie wszystkim dokopuja. jest okropnie
>cyniczny i przesmiewczy.

to pozytyw?
pytam sie bo serial nie zrobil na mnie dobrego wrazenia
ale juz koniec bo nie o tym lista :)

>hehe
>
>niedoczekanie ich ;)

jesli lifestylerzy sa na tyle malowniczy zeby pojawic sie nash bridges to
kto wie czy nie zostana przez kogos uznani za na tyle malowniczych zeby...

>lukaru

Sebastien