nash bridges

gothare sebastien napisal:

>ilekroc bywam na irc (przyznaje niezbyt czesto ale zawsze) nikogo tam nie
ma
>chetnie bym was poznal na ircu drodzy listowicze  :)

no niewiem ilekroc ja tam jestem zawsze spotykam kilka osob. do pogawedki
wystarczy. ale to jest po 11 w nocy ;)

> [...]
>byl guru owych gotow ktory zwal sie lothar
>wymyslil on ze jak zabijaja jakas tam kobiete (biala wiedzme - piosenkarke
>ktora niegdys 'siedziala w tych klimatach') to zdobede niesmietelnosc i
>takie tam
>naturalnie wspanialy don uratowal wspomniana blondynke i zabil zlego
lothara
>goci byli przedstawieni jak debile nie majacy co zrobic z wolnym czasem
>totalne swiry i popaprance
>moze troche mocno powiedziane ale potwornie to wszytko bylo splycone
>ilekroc w oryginale padalo slowo 'goth' itp

w tym serialu pito do rozpowszechnionej w stanach podgrupy gotow, ktora by
mozna nazwac klubo-wampirami (bez ironii, naprawde super jest od czasu do
czasu tak sie pobawic, mimo, ze w polsce klubow brak), tych ktorzy przyjeli
wampirczny styl zycia (lifestylerzy) wstawiaja sobie zeby z akrylu (element
charakteryzacji teatralnej) lub u dentysty zamawiaja psie kly. wokol
naturalnych przywodcow tworza sie grupy (klany - pomysl z maskarady). zdarza
sie, ze ze soba walcza (vide rozroba pomiedzy the coven organization and
sabretooth, powinno ty byc jeszcze gdzies napisane na stronie
www.thecoven.org .) dochodzi do pogwalcenia prawa, niewiast itp. niektorzy
sa bardziej narwani, uwazaja, ze wampiry niejako z definicji powinny zabijac
(lub przynajmniej ciac), ciac koty itp. to tego nawiazywali autorzy filmu. w
stanach zdarzyly sie morderstwa na tle wampirycznym. pozatym scena gotycka
jest tam dobrze rozwinieta, a lifestylerzy sa b. malowniczy ;)

dokopano gotom, no coz w tym filmie wszystkim dokopuja. jest okropnie
cyniczny i przesmiewczy.

>pomyslalem ze moze to was zainteresowac
>NASH BRIDGES TO PIERWSZY GOTYCKI SERIAL KRYMINALNY

hehe

niedoczekanie ich ;)

lukaru