Re: FAQ listy dyskusyjnej GOTYK wersja 1.0

Fanthir <fanthir@box43.gnet.pl>wrote:

>On tego nie lubi, ze caly swiat twierdzi inaczej.

jego teksty nie raz byly polityczne, a nie tylko "och, jak mi zle na tym wstretnym swiecie". chyba gotyk nie interesuje sie polityka ( no, Closterkeller tez wprawdzie mial swoja "Wladze", ale...). jesli juz IMHO SOM byli gotyccy to tylko do F&L&A wlacznie. Floodland raczej juz nie, bo tam jest troche polityczno-spolecznych tekstow., mimo, ze muzyka dalej klimatyczna.

Wizzzz

"Music was invented to confirm
human loneliness"
Lawrence Durrell

ICQ: 52063137
honory@polbox.com

Zagraj mecz z Fibakiem - www.aukcje-online.pl
Platforma - najwiekszy serwis aukcji internetowych w Polsce.