Re: FAQ listy dyskusyjnej GOTYK wersja 1.0

>Niewatpliwie klasyka gotyckiego rocka sa
[...]

>The Sisters of Mercy
chyba pan Andrzej Eldritch nie bylby zachwycony takim uproszczeniem... tzn. on nie lubil, jak o SOM mowiono, ze graja gotyk i juz.

>. Jesli tolerancja w naszym
>kraju kiedys zaistnieje to moze bedzie mozliwe cos takiego jak np. >w
>Londynie, gdzie pomalowani, poprzebierani ludzie moga chodzic >po ulicy.
wlasnie. najlepiej przejsc sie po Camden i wejsc np. do Resurrection Rec. (bardzo mili ludzie), albo zahaczyc o letni pochod wampirow.

>Po prawie roku wyczekiwania odbylo sie glosowanie za >powstaniem grupy
>pl.rec.muzyka.gotyk. Glosowanie udalo sie, ale grupy jeszcze nie >ma. Nie
>wiadomo kiedy bedzie. Taki jest usenet.
grupa juz jest, ale o tej milej wiesci juz chyba wszyscy wiedza

>3.3 Czy sa gdzies jakies gotyckie imprezy, kluby?
w Szczecinie byly do niedawna coniedzielne wieczory z Fotn i DCD, ale upadly - jak wiekszosc gotyckich imprez ;-(

>3.4 Gdzie poza internetem poczytac o gotyku?
chyba jedyne, co szczerze mozna polecic to czasopisma podziemne. wystarczy dorwac adres jakiejs dystrybucji plyt, gdzie mozna tez sie dowiedziec o rozprowadzanych zinach. ja kiedys wspolredagowalem z kilkoma osobami "Gwalciciela" - bylo duzo o muzyce (gotyk, industrial), literaturze i wampiryzmie. ale niestety upadl. bueeeeee!!! ;-((( moze kiedys powstanie z popiolow... ;-)

>4.1 Czy jestem prawdziwym gothem?

>Skoro to czytasz to na pewno nie :P

alez ostro. trzeba uzupelnic wiedze, no nie?

>4.7 Czemu to FAQ jest tak glupie?

>Poniewaz ja je napisalem. Ja rowniez jestem glupi.

odrobina samokrytyki nigdy nie zaszkodzi ;-)

pzdr.
Lukasz Kasper

 PS tego nie napisalem na wstepie, ale prosze, Fanthir, nie pisz, ze Cure i Joy Division to gotyk. sa jakies nalecialosci, ale bez przesady. to przeciez cold wave i to klasyka. OK?

Zagraj mecz z Fibakiem - www.aukcje-online.pl
Platforma - najwiekszy serwis aukcji internetowych w Polsce.