Re: FAQ listy dyskusyjnej GOTYK wersja 1.0

>[...]
>chyba pan Andrzej Eldritch nie bylby zachwycony takim
uproszczeniem... >tzn. on nie lubil, jak o SOM mowiono, ze graja
gotyk i juz.

Przykro mi, ale to jest gotyk, ale ktoz powiedzial, ze musimy o
tym mowic panu Eldritchowi?

>po >ulicy.
>wlasnie. najlepiej przejsc sie po Camden i wejsc np. do
Resurrection >Rec. (bardzo mili ludzie), albo zahaczyc o letni
pochod wampirow.

Wlasnie za to kocham Anglie (no i za monty pathona, hihi :-))).
A jak narazie, to kazda osoba, ktora wychodzi na ulice jest
narazona na ataki ze strony trojpasiastych >:-(((((

>PS tego nie napisalem na wstepie, ale prosze, Fanthir, nie
pisz, ze >Cure i Joy Division to gotyk. sa jakies nalecialosci,
ale bez przesady. to >przeciez cold wave i to klasyka. OK?

Hejhejhej! No co ty? Cure - spoko, masz racje, oni skacza po
klimatach jak dzikie zajace, ale za to, gdyby nie Joy Division,
to by nie bylo nazwy gotyk, ktora sie wziela stad, ze byly
manager JoyD opisujac ich muzyke uzyl okreslenia "gotycka".
Pozniej jakis cwaniaczek uslyszal "Bela Lugosi's dead" i
etykieta gotycka przywarla do Bauhausu. (A tak w ogole, to ponoc
piosenka Bela Lugosi's dead byla napisana jako dowcip ;-))

M. Alexander
www.geocities.com/alex_azreal