Re: FAQ listy dyskusyjnej GOTYK wersja 1.0

Lukasz Kasper wrote:

> chyba pan Andrzej Eldritch nie bylby zachwycony takim uproszczeniem... tzn. on nie lubil, jak o SOM mowiono, ze graja gotyk i juz.

On tego nie lubi, ze caly swiat twierdzi inaczej.

> alez ostro. trzeba uzupelnic wiedze, no nie?

To tak zlosliwie bylo.

>  PS tego nie napisalem na wstepie, ale prosze, Fanthir, nie pisz, ze Cure i Joy Division to gotyk. sa jakies nalecialosci, ale bez przesady. to przeciez cold wave i to klasyka. OK?

Dlaczego? A cold wave to co jak nie gotyk? Znaku rownosci nie da sie
postawic, ale takie "e" (tzn. takie widelczyki, Ci od matmy wiedza
o co chodzi) owszem.

--

%[cw] W+ Mr++ Me+++ Mk+ Mi+++ Le+ Ll+++ Ld muz++ vamp rpg---

    Infoseek Onet.pl najlepsze narzedzie do przeszukiwania polskiego
      Internetu - juz ponad 6 mln zindeksowanych stron! Sprawdz go
                        (http://www.onet.pl )!