Re: GotKod 0.2 alpha + test II

spiritwalker wrote:

> polecam. a teksanska masakre?

Jak podobal Ci sie Piatek 13 to prosze bardzo.
Koles chodzi z pila i morduje. Tylko to bardzo
bardzo stare, wiec trzeba miec ochote na taki
klimat. Ja nigdy nie mam i przy rzeczach tego
typu polewam sie ze smiechu :)

--

%[cw] W+ Mr++ Me+++ Mk+ Mi+++ Le+ Ll+++ Ld muz++ vamp rpg---

    Infoseek Onet.pl najlepsze narzedzie do przeszukiwania polskiego
      Internetu - juz ponad 6 mln zindeksowanych stron! Sprawdz go
                        (http://www.onet.pl )!