Re: GotKod 0.2 alpha

On Thu, Dec 30, 1999 at 03:46:35AM +0100, Fanthir wrote:

> Na pewno widzialem, bo nazwe pamietam,
> ale nie pamietam dokladnie co to bylo.

pare wagonow kolejowych zombich. kopulacja, widly,
zombi na stole w kuchni. itp. ;]

> Dokladnie to samo tylko z inna okladka i kosztuje 30 zl.
> Bylo w empiku (i pewnie nadal jest, bo jak kupowalem
> 2 dni temu to 3 sztuki lezaly). Tez idz i kup.
> Jakosc tez taka sama - sprawdzalem - po prostu wydanie UK.

mam w mpgach the passion of covers. chociaz chyba sie rozni troche,
moje wyglada tak:
all we ever wanted - blade fetish
bela lugosi's dead - electric hellfire club
dark entries - kill switch klick
hollow hills - faith and the muse
in the flat field - this ascension
king volcano - two witches featuring shade factory
lagartija nick - wreckage
muscle in plastic - black atmosphere
she's in panties - ikon
slice of life - ex-voto
terror couple killed colonel - eleven shadows
the passion of lovers - the shroud [ktos widzial gdzies jakies ich nagrania?]
three shadows - fahrenheit 451 with eva o

a o the shroud sie pytam, bo to juz drugi kower ktory jest
bardzo ladny. jeszcze 'sinking' kjurow ladnie skowerowali.
tzn. ladnie zagrali, bo jesli chodzi o sam kower, to jest
srednio-kiepski. :)

> Kiedys musimy sie plytami powymieniac.
> NP Death In June "BWEWTSS"

a owszem, z uwzglednieniem wyzej wymienionego DIJ. :)

np: killing joke 'love like blood' na zmiane z
    david bowie 'heroes'

--
skelektr0naze@funeral.nation