Re: GotKod 0.2 alpha

On Sun, Jan 02, 2000 at 01:27:39AM +0100, Fanthir wrote:

> A to sorry, jednak nie widzialem. Fajne musi byc.

polecam. a teksanska masakre?

> To mi sie podoba - najlepszy cover na plycie.

e. mi sie nie podoba. za to all we ever wanted jest fajny.
taki... brzeczacy. :)

> Panienka ze Shroud ma smieszny wokal. Jak slucham tego coveru
> Passion of Lovers to mi sie kojarzy jakby jakas dziewczynka
> z przedszkola spiewala :) Ale to bez zlosliosci, bo w sumie
> tez mi sie podoba.

jak ci sie taki wokal podoba, to posluchaj sobie rasputiny
'how do we quit the forest'. nie wiem jak inne plyty, ale ta
jest wlasnie taka. :)

np: sex gang children 'dieche'

--
skelektr0naze@funeral.nation