Re: GotKod 0.2 alpha

spiritwalker wrote:

> pare wagonow kolejowych zombich. kopulacja, widly,
> zombi na stole w kuchni. itp. ;]

A to sorry, jednak nie widzialem. Fajne musi byc.

> mam w mpgach the passion of covers. chociaz chyba sie rozni troche,
> moje wyglada tak:
> all we ever wanted - blade fetish
> bela lugosi's dead - electric hellfire club
> dark entries - kill switch klick
> hollow hills - faith and the muse
> in the flat field - this ascension
> king volcano - two witches featuring shade factory
> lagartija nick - wreckage
> muscle in plastic - black atmosphere
> she's in panties - ikon
> slice of life - ex-voto
> terror couple killed colonel - eleven shadows

To mi sie podoba - najlepszy cover na plycie.

> the passion of lovers - the shroud [ktos widzial gdzies jakies ich nagrania?]
> three shadows - fahrenheit 451 with eva o

Czyli dokladnie to samo co Bela czy tez Passion of Covers.
Bele wydal brytyjski Doppelganger na licencji Cleopatry.

> a o the shroud sie pytam, bo to juz drugi kower ktory jest
> bardzo ladny. jeszcze 'sinking' kjurow ladnie skowerowali.
> tzn. ladnie zagrali, bo jesli chodzi o sam kower, to jest
> srednio-kiepski. :)

Panienka ze Shroud ma smieszny wokal. Jak slucham tego coveru
Passion of Lovers to mi sie kojarzy jakby jakas dziewczynka
z przedszkola spiewala :) Ale to bez zlosliosci, bo w sumie
tez mi sie podoba.

    Infoseek Onet.pl najlepsze narzedzie do przeszukiwania polskiego
      Internetu - juz ponad 6 mln zindeksowanych stron! Sprawdz go
                        (http://www.onet.pl )!