[...]
> proponowal bym odwrotnie:
>
> ---    cos mi odbilo
> --     moze sie zabije
> -      zabije sie kiedys
>        zabije sie niedlugo
> +     zabije sie dzisiaj
> ++   zabije sie jutro lub pojurze
> +++ krew z nadgarstkow cieknie mi po myszy
>
> w ten sposob skala robie sie b. gotycko. od najmniej gotyckiego 'cos mi
> odbilo' do najbardziej - 'krew....'

Moze masz racje, ale ze wzgledu na wydarzenie ostatniej wigilii
to pytanie na razie wycofuje. Nie bede pogarszal ludziom
i tak zlego nastroju. Czlowiekowi przechodza takie rzeczy
zawsze jak ktos obok to zrobi.

> ++  lubie nawet "Masakre pila lancuchowa w Teksasie"
>
> tytul tego filmu brzmi 'Teksanska masakra pila mechaniczna'

Ok, dawno to ogladalem. Prawie tak dobre jak Piatek trzynastego.

NP Tribute to Bauhaus "Bela"

):F:(

   Dostep do internetu 56 Kbps Flex / 64 Kbps ISDN http://www.getin.pl
       Darmowe konta pocztowe w sieci GETIN. http://box43.gnet.pl