Re: Co w radiu piszczy

Morven wrote:

> Poczulam sie wywolana do tablicy...
> Pracuje w Radiostacji i przygotowuje wlasnie autorska audycje dotyczaca
> gotyku. Na antenie bedzie ja mozna uslyszec prawdopodobnie od
> stycznia-lutego, dokladnej daty jeszcze nie znam (tu wszystko zalezy od
> Pawla, tzn. szefa). Jedno jest pewne: to bedzie srodek nocy. Jesli audycja
> spotka sie z jakims odzewem ze strony sluchaczy, to pewnie zostanie
> przeniesiona na bardziej ludzkie godziny. Ale to przyszlosc. Zreszta mi
> noc nie przeszkadza, wrecz przeciwnie ;-)
> A skoro juz o tym pisze, to bardzo prosze wszystkich o sugestie i
> [...]

Tez nie chce Artrosis :)
I nie chce metalu :)
A tak powaznie:
Niech bedzie wiec wszystko. Tylko wszystko tzn. wszystko
a nie to co u nas popularne. Jakies elektroniczny, dyskotekowy
gotyk moglby od czasu to czasu poleciec. Albo niezbyt znane
w Polsce drobne zespoly jak Bauhaus czy Christian Death...
Fajnie by bylo.
A z uwagi na fakt, ze audycje metalowe juz sa, ten gatunek
moznaby bylo jakos przefiltrowac.

):F:(

 skandynawskie produkty- ankieta-nagrody- http://www.admiros.com.pl
			   ZAPRASZAMY