RE: Gotycki Kod

Witam,
jestem zdecydowanie za.
To co nie odpowiada mi w Goth Code 98 to jego, jakby to powiedziec,
"over-cyfrowana sequencyjnosc". Geek Code jest sporo lepszy "mechanicznie",
IMNSHO zapis typu litera(y) + plusy/minusy jest o wiele prostszy do odczytu
recznego, poza tym mozliwosc pominiecia niektorych pytan jest koniecznoscia.
Poza tym moglbym sprobowac napisac koder/dekoder (samodzielny i jako add-in
do outlooka 2000).

Pozdrowienia,
     Max M. Walker, YBC aka Marcus the Rebel aka Marco the Tortured Artist
      mailto:mwalker.ybc@writeme.com
      phone:+48-602-102750
      icq:6162197