Re[2]: Co w radiu piszczy

Vampyra Morven napisala:

M> Poczulam sie wywolana do tablicy...
M> Pracuje w Radiostacji i przygotowuje wlasnie autorska audycje dotyczaca
M> gotyku.

A Lodzi tez mozna sluchac Radiostacji?

M> Na antenie bedzie ja mozna uslyszec prawdopodobnie od
M> stycznia-lutego, dokladnej daty jeszcze nie znam (tu wszystko zalezy od
M> Pawla, tzn. szefa). Jedno jest pewne: to bedzie srodek nocy. Jesli audycja
M> spotka sie z jakims odzewem ze strony sluchaczy, to pewnie zostanie
M> przeniesiona na bardziej ludzkie godziny. Ale to przyszlosc. Zreszta mi
M> noc nie przeszkadza, wrecz przeciwnie ;-)

Moze byc w nocy, byle w weekend.

M> A skoro juz o tym pisze, to bardzo prosze wszystkich o sugestie i
M> zyczenia. Jak waszym zdaniem moglaby wygladac idealna audycja gotycka?
M> Jaki repertuar przygotowac na dobry poczatek?

Ja  bym proponowal klasyke. Duzo klasyki. A moze nawet takie
dzialy czy bloki - nie wiem jak sie na to mowi:
- klasyka               -- rock gotycki
- metal gotycki         -- Doom Metal ;)
- darkwave, ebm         -- elektronika
- etheral               -- kolysanki

No, i zeby bylo duzo polskiej muzy.

M> Oczywiscie mam juz swoje wlasne wyobrazenia o programie, ale chce wyjsc
M> naprzeciw "oczekiwaniom spolecznym".

Duzo klasyki. Szczegolnie tej mniej znanej.