Re: Co w radiu piszczy

On Wed, 15 Dec 1999, M. Alexander wrote:

> prowadzone,
> o jakiej godzinie.
>
> No to przygotuj sie na niezle rzyganko. A tak na
> serio, to proponuje Radiostacje (101,5 fm) w
> nastepujace pory: wtorek: 21- 22.30 zgrzyt (ale
> nie moge osobiscie polecic, bo nigdy nie
> sluchalem), 22.30-polnocy (hehe) Makakofonia
> (ogolnie OK), prowadzi makak). od polnocy do 3
> anzelmo (metal, ale da sie sluchac).
> w piatki: 20-21.30 - ok rock (moze byc)
> niedziela: 11.30-13 (tego nigdy nie sluchalem, ale
> ludzie polecaja) 19-20.30 podwodna ameryka (znowu
> makak)

> [...]

Poczulam sie wywolana do tablicy...
Pracuje w Radiostacji i przygotowuje wlasnie autorska audycje dotyczaca
gotyku. Na antenie bedzie ja mozna uslyszec prawdopodobnie od
stycznia-lutego, dokladnej daty jeszcze nie znam (tu wszystko zalezy od
Pawla, tzn. szefa). Jedno jest pewne: to bedzie srodek nocy. Jesli audycja
spotka sie z jakims odzewem ze strony sluchaczy, to pewnie zostanie
przeniesiona na bardziej ludzkie godziny. Ale to przyszlosc. Zreszta mi
noc nie przeszkadza, wrecz przeciwnie ;-)
A skoro juz o tym pisze, to bardzo prosze wszystkich o sugestie i
zyczenia. Jak waszym zdaniem moglaby wygladac idealna audycja gotycka?
Jaki repertuar przygotowac na dobry poczatek?
Oczywiscie mam juz swoje wlasne wyobrazenia o programie, ale chce wyjsc
naprzeciw "oczekiwaniom spolecznym".
A na koniec witam wszystkich na tej liscie. Jestem tu juz od jakiegos
czasu, ale do tej pory tylko czytalam to, co napisaliscie. Wiem, ze kazdy
nowy na kazdej liscie zazwyczaj dostaje na dzien dobry ochrzan, ale nie
wysysajcie ze mnie calej krwi, zostawcie dla innych...
					Morven.
P.S. Osobom zdesperowanym brakiem audycji gotyckich polecam poki co
programy Beksinskiego w Trojce (co dwa tygodnie na zmiane z Piotrem
Kosinskim, w nocy z soboty na niedziele, o polnocy - zreszta komu ja to
mowie, pewnie wiecie).
__
Pozar - zapalki = dziecko