Re: Co w radiu piszczy

On Thu, Dec 16, 1999 at 01:56:10PM +0100, Morven wrote:

> A skoro juz o tym pisze, to bardzo prosze wszystkich o sugestie i
> zyczenia. Jak waszym zdaniem moglaby wygladac idealna audycja gotycka?
> Jaki repertuar przygotowac na dobry poczatek?

wszystko, byle nie artrosis i x11 stoleti, blagam.
polecam klasykie: christian death 'only theatre of pain' chcialbym
uslyszec w radiu. :)
apropo christian death: dzisiaj sluchalem w planet music.
plyte gitane demone & rozz'a williams'a [jedyne 68.90, nie kupowac,
ja to chce :)] - zajebiste zajebiste zajebiste.

jesli w audycji nie bedzie gothmetalu, to juz ja lubie. ;>

np: rasputina

--
skelektr0naze@funeral.nation