Odp: Co w radiu piszczy

> Poczulam sie wywolana do tablicy...
> Pracuje w Radiostacji i przygotowuje wlasnie autorska audycje dotyczaca
> gotyku. Na antenie bedzie ja mozna uslyszec prawdopodobnie od
> stycznia-lutego, dokladnej daty jeszcze nie znam (tu wszystko zalezy od
> Pawla, tzn. szefa). Jedno jest pewne: to bedzie srodek nocy. Jesli audycja
> spotka sie z jakims odzewem ze strony sluchaczy, to pewnie zostanie
> przeniesiona na bardziej ludzkie godziny. Ale to przyszlosc. Zreszta mi
> noc nie przeszkadza, wrecz przeciwnie ;-)

You`re killing me girl...
Czyli, wynika z tego, że audycję zrobisz dla siebie.
Odzew słuchaczy będzie zapewne gigantyczny bo jak ogólnie wiadomo,
wszycy ludzie interesujący się gotykiem w dzień sypiają, a nocą łapią
nietoperze dla rozrywki.
Noc również mi nie przeszkadza, wręcz przeciwnie - z tym, ze zajmuję się
wtedy głownie spaniem.
Taka fanaberia.
Dla mnie pora wchodząca w rachubę do słuchania radia to maxmalnie północ, a
w porywach do 1.00.
Więc jeżeli macie w planach robienie audycji po tej porze to równie dobrze
możecie sami położyć sie spać.
Albo jakiś zmieniacz płyt i funkcja Repeat.

Zacznijcie wreszcie robić coś dla nas, a nie dla siebie.
I słuchajcie głosu ludu.
Bo krwią spłyniecie : ))

> A skoro juz o tym pisze, to bardzo prosze wszystkich o sugestie i
> zyczenia. Jak waszym zdaniem moglaby wygladac idealna audycja gotycka?
> Jaki repertuar przygotowac na dobry poczatek?
> Oczywiscie mam juz swoje wlasne wyobrazenia o programie, ale chce wyjsc
> naprzeciw "oczekiwaniom spolecznym".

To co tu się dzieje już samo powinno dać Ci jakiś pogląd czego się słucha,
o czym się gada i do czego odwołuje.

> A na koniec witam wszystkich na tej liscie. Jestem tu juz od jakiegos
> czasu, ale do tej pory tylko czytalam to, co napisaliscie. Wiem, ze kazdy
> nowy na kazdej liscie zazwyczaj dostaje na dzien dobry ochrzan, ale nie
> wysysajcie ze mnie calej krwi, zostawcie dla innych...

Nie każdy, nie każdy : )))
Trzeba sobie zasłużyć.

> Morven.
> P.S. Osobom zdesperowanym brakiem audycji gotyckich polecam poki co
> programy Beksinskiego w Trojce (co dwa tygodnie na zmiane z Piotrem
> Kosinskim, w nocy z soboty na niedziele, o polnocy - zreszta komu ja to
> mowie, pewnie wiecie).

No właśnie ja nic nie wiem bo jak już pisałem właśnie dostałem radio.

Kiedyś jak będą już programy kompresujące w locie dżwięk do np mp3
to będę sobie nastawiał radio i peceta i niech pracują.
A Wy możecie sobie robić audycje o 4 am.
Potem się posłucha....

Adam D