Re: Co w radiu piszczy

|No więc tak.
|
|Dostałem radio.
|Ale co uruchomię to mam ochotę rzucić pawia.
|Czy ktoś z Was, szanownych listowiczów może mi
podpowiedzieć
|co tam na falach eteru można złapać ?
|Mile widziane informacje o audycjach, przez kogo
prowadzone,
|na jakiej stacji (koniecznie częstotliwość) no i
o jakiej godzinie.
|I jaki profil muzyczny.
|
|Z góry dziękuję

No to przygotuj sie na niezle rzyganko. A tak na
serio, to proponuje Radiostacje (101,5 fm) w
nastepujace pory: wtorek: 21- 22.30 zgrzyt (ale
nie moge osobiscie polecic, bo nigdy nie
sluchalem), 22.30-polnocy (hehe) Makakofonia
(ogolnie OK), prowadzi makak). od polnocy do 3
anzelmo (metal, ale da sie sluchac).
w piatki: 20-21.30 - ok rock (moze byc)
niedziela: 11.30-13 (tego nigdy nie sluchalem, ale
ludzie polecaja) 19-20.30 podwodna ameryka (znowu
makak)

Niestety nie zauwazylem gotyckich programow....
DYSKRYMINACJA!!!