Re: wystroj i takie sobie detale...

Tenebrae Art wrote:

> przepraszam sylwester,
>
> fanthir napisal mi w liscie, ze jest adminem. mialem oczywiscie na mysli
> jego, nie ciebie.

Teraz to przegiales.
Po pierwsze adminem mialem prawo sie nazwac, bo od poczatku
istnienia tej grupy nim bylem. Teraz wszystko stoi u slzeta
na serwie i on to adminuje w sensie technicznym. Wszelkie
sprawy organizacyjne i merytoryka grupy niestety pozostaje
w lapach wstretnego, srodze doswiadczonego i w ogole
infantylnego fanthira.

Po drugie, popelniles najwieksze internetowe buractwo.
Cos takiego na usenecie grozi upodleniem i banicja.
Przeczytaj co to netykieta.

Strasznie mi przykro, ale ja juz nie moge.
Normalnie jestem taki mily i pogodny :[
Moze pojde jesc dzdzownice. Slz, blisko jest ta piaskownica?

np Project Pitchfork - Steelrose sp

):F:(

	Infoseek Onet.pl najlepsze narzedzie do przeszukiwania polskiego
		Internetu - juz ponad 6 mln zindeksowanych stron!
			Sprawdz go ( http://www.onet.pl )!