Re: wystroj i takie sobie detale...

Tenebrae Art wrote:

> drogi fanthirze,
>
> ok. byla krytyka, bylo jedno zdanie twojej propozycji (to ze mozna polaczyc
> impreze i larpa ale tylko raz) i tyle?

Krytykowalem forme nie tresc oraz rpegolarpy. Nie mial to byc
zaden moj pomysl na impreze.

> a gdzie reszat? jakies rady, wskazowki itp? powiedz wreszcie cos
> pozytywnego.

Przykro mi ale z natury juz nie mowie rzeczy pozytywnych.

> dyskusja w stylu jestes glupi i nic nie wiesz do niczego nie doprowadzi
> (przekonalem sie o tym sam niedawno).

Sluchaj no kolego - nie zmyslaj. Takiej dyskusji nie prowadze.
Argumenty postaralem sie przedstawic a co do Twojej inteligencji
odnosnikow nie wstawialem.

> dlaczego tyle szyderstwa?

Bo tak strasznie nie podoba mi sie to co piszesz.

> ktos musial ci strasznie zajsc za skore kiedys, srodze cie doswiadczyc.

To jasne, wiele osob.

> wszystko juz widziales, wszystko przezyles, wszedzie byles, nie lubisz
> erpegow nie lubisz lifestylerow, nie lubisz deklamacji wierszy, nie lubisz
> teatru, nie lubisz mieszania stylow...  a co lubisz? jak mala impreza
> gotycka powinna wygladac wg ciebie?

No juz nie moge. Przestan zmyslac i dopowiadac nowe zdania do moich.
Niewiele widzialem, niewiele przezylem, bylem w bardzo niewieleu
miejscach.
Wiersze uwielbiam, deklamacja tez moze byc, ale w takiej oprawie
jaka przedstawiles to farsa!
Gdzie Ty przeczytales, ze nie lubie teatru????
Uwielbiam teatr. Jeszcze jedno klamstwo a wyjde z siebie.
Mieszenie stylow??? Co to ma byc za ugolnienie?
Napisalem, ze idiotyczne jest laczenie larpa z gotycka impreza - tyle.

> ja rozumiem, ze imprezka jest poto by sie wyszalec. w koncu jestesmy
> rockandrollowcami, pijemy tanie wino...

Z tego co pisales to sam pijesz tanie wino. Nie chodzi o alpagi.
Znow wysuwasz pochopne a wrecz bezpodstawne wnioski.

> itd. ale nie sadzisz, ze przydalo by
> sie cos oprocz muzyki?

A slyszales o czyms takim jak rozmowa?
IMHO to podstawa imprez...
Z tego wychodza rozne "gry towarzyskie".
Ktos sobie moze polifestylowac (zaczynam uzywac Twojego slownictwa)
bo lubi, ale niech sie z tego larp nie robi.
Niech ktos komus pokaze swoje wiersze, obrazki czy to co
tam jeszcze, ale recytacja wierszy znanych poetow, jeszcze do
tego powaznych, kompletnie nie pasujacych do sytuacji to zwykla zenada.

> troche 'miesa'? wiem pomieszalem dusze z cialem,
> wcisnelem lifestyling w slot goth i wyskoczyl mishmash error. przynajmniej
> dla ciebie.

Tu bede wegeterianinem.
Lacz to sobie ile chcesz, ale na drugi raz napisz
w naglowku "wystuj i takie sobie detale podczas larpa i sesji rpg" :P

> wydaje mi sie, ze za bardzo poszufladkowales swiat. podzieliles rzeczy na
> prawomyslne i nie prawomyslne. cos co nie pasuje ci do schematu gotyku jest
> dla ciebie z gruntu glupie. to troche smieszne.

Sam jestes smieszny. Ty wlasnie poszufladkowales wszystko co napisalem
i podzieliles na czarne i biale. Powtarzam, moze tym razem do Ciebie
dotrze - wszystko dotyczy larpa/rpgow i gotyku. Przestan mi jedna
rzecz podciagac pod caly poglad na swiat.

> widze rowniez, ze jestes strasznie powazny. wzieles wszystkie moje zarty w
> stylu 'gotycka impreze trzeba robic noca', czy to o krwi - winie, na
> powaznie. sorry jezeli wampiryzm cie wkurza, ale coz poczac, ze wciaz
> wiekszosci gotom kojarzy z gotykiem. jest symbolem... no wlasnie czego?
> tajemnicy, mroku, nocy - nie uwazasz, ze to bliskie gotykowi? a moze masz
> inna definicje gotyku?

Definiowac tego nie bede - bo sie tego nie robi. A jesli chodzi
o wampiryzm - gotyk moze obejsc sie bez niego - nie tracac nic
z tajemniczosci, mroku i innych pierdol.
Z reszta nie mam nic przeciwko wampirom, a nawet jestem za,
poki nie zaczyna sie maniakalne larpowanie i cala ta komedia,
ktora opisales w liscie.

> mowisz o wojnie z larperami. gotyk w przeszlosci wchlonal larperow, przezyl
> i wyplul, a to co mowie to tylko powtorka z rozrywki? nie jestem 'na czasie'
> itp. super. ale moze ludzie chca tego jeszcze sprobowac? moze nie wszyscy
> wszystko widzieli? daj kazdemu sprobowac na wlasna reke, a nie wysmiewaj w
> czambul.

Oczywiscie. Ja wiem, ze dla kogos, kto nie wie co to te larpy to
strasznie kuszace i fajne. Jedzcie i pijcie z tego wszyscy.
Mozna spokojnie grac w rpgi, organizowac larpy itd. ale nie
wrzucac tego do gardla ludziom, ktorzy przyszli na impreze
z innych powodow. Jesli przyszedlbym na wlasnie takie przyjecie,
ktore okazaloby sie sesja rpg, to bym sie troche zalamal.
Jasne - wszyscy obecni moga byc chetni. Niech to bedzie
impreza dla paru osob, ktore przyszly z zamiarem grania
w maskarade, ale wtedy to po prostu zwykla sesja, czy tez
larp, czy lifestyling, jak wolisz.

> obawiam sie, ze zamknales sie w ciasnym schemacie, a pogranicza po prostu
> cie wkurzaja. nie lubisz niektorych rzeczy i chetnie bys je z gotyku wywalil
> (lub do niego nie wpuscil).

Niestety Ty zamknales sie w swoich przemysleniach i nie potrafisz
zrozumiec prostych intencji - chodzilo o rpgi i larpy...
Klasyczny problem - zarzucasz komus, ze jest ograniczony, bo sam jestes
i nie potrafisz tego zrozumiec.

> na szczescie takie podejscie nie jest
> powszechne. gdyby tak bylo nie bylo by dzis ani gothindustrialu, ani
> gothmetalu, mrocznego folka, itp. wiekszosc ludzi na tej liscie wciaz
> sluchala by blacka lub deathu, a sam gotyk dawno bylby juz historia...

No NIEEEE!
Czlowieku zaczynasz mnie ostro wkurzac. Nie pisalem o muzyce!
Czy Ty nie umiesz czytac?
Przestan w listach dopisywac mi poglady i opinie,
o ktorych w dodatku nie masz kompletnie pojecia.
Pisalem o rpgach i larpach a Ty do tego dolaczyles
cale wywody na rozne tematy, nawet doszedles do muzyki.

> dlaczego gotyk jest tak trwaly? bo jest wciaz na nowo zasilany, wciaz jest
> zywy i sie zmienia. zasilany jest przez literature i sztuke z jednej strony,
> mode i wizarz z drugiej, muzyke z trzeciej, film z czwartej oraz przez
> zjawisko fin de sieclu, folkor, religie i tak przez ciebie pogardzane gry
> fabularne.

Brawo - wszystko poza grami fabularnymi...

> wszystko to miesza sie jak w tyglu. gotyk stale przekracza swe granice.
>
> przykro mi jezeli admin grupy gotyk@pl tego nie widzi.

Widzi to wszystko i nawet wiecej, tylko nie lubi maniakow-larpowcow
(bo przeciwko samej grze nie ma nic przeciwko).

np. Death In June - But What Ends When The Symbol Shatter?

):F:(

	Infoseek Onet.pl najlepsze narzedzie do przeszukiwania polskiego
		Internetu - juz ponad 6 mln zindeksowanych stron!
			Sprawdz go ( http://www.onet.pl )!