Re: ale tu cicho...

Tenebrae Art wrote:

> gdzie sie wszyscy podziali w ten weekend?

Sa w domu a nie w pracy. W dzisiejszych czasach
wiekszosc ludzi ma dostep do komputera z siecia
w biurze.

> czy ta lista na usenecie dziala juz czy nie?

Na usenecie sa grupy nie listy dyskusyjne.
Czytaj uwaznie _listy_ to sie dowiesz.
Teraz jest glosowanie. Grupa powstanie
najwczesniej w polowie grudnia,
a najprawdopodobniej na poczatku
nowego roku.

Mam nadzieje, ze mimo wszystko ta lista pozostanie
aktywna i w domowym ognisku bez klotni i sporow
dalej mozna bedzie sobie gadac.
Na usenecie przynajmniej moderatora nie bedzie
i nikt Wam nie bedzie zycia zatruwal.

):F:(

	Infoseek Onet.pl najlepsze narzedzie do przeszukiwania polskiego
		Internetu - juz ponad 6 mln zindeksowanych stron!
			Sprawdz go ( http://www.onet.pl )!