Re: PROXIMA - impreza, bylem, bylem....

Tenebrae Art wrote:

> sorry fanthir nie chcialem cie urazic z tym transparentem gothic art... nie
> wiedzialem, ktory to gothic art byl. na poczatku myslalem, ze ten got w
> koszuli to ty, dopiero pozniej zobaczylem zdjecie khaala na stronie.
>
> nie chcialem cie urazic. oczywiscie naleza ci sie wielkie brawa za
> zorganizowanie tej wspanialej imprezy.
>
> przykro mi jesli przyjeles moje slowa jako atak na swoj pomysl. tak w zadnym
> razie nie bylo...

Ojejejej. Akurat w ogole mnie nie uraziles... Napisalem tylko, zeby
wyjasnic pomylke, ale jako zaden atak tego nie odebralem...
Widze, ze uznales juz, ze uwzialem sie na Ciebie, ale jednak nie,
jeszcze daleka droga :)

> btw. dlaczego nie zamiesciles swego zdjecia na stronie?

To zabrzmi pewnie malo prawdopodobnie, ale jednak:
zadnego nie mam :)
Mam za to troche klisz, ktore leza i nie chce mi sie ich wywolac
(np. z ostatniego Bolkowa).
Jak beda gotowe te z imprezy, to na pewno gdzies tam sie pojawie.

np Project Pitchfork - Steelrose
):F:(

   GETIN Internet Service Provider http://www.getin.pl/ http://www.gnet.pl/
Dostep K56Flex/V.90/ISDN, Darmowe konta BOX43.gnet.pl, Serwer gier SHOT.gnet.pl
 Internetowy paszport - dostep w kazdym miejscu Ziemi: www.getin.pl/ipass.html