Re: PROXIMA

goth wrote:

> Witam was.
> Sluchajcie. Mam problem. Czy ktos z was wie o kt≤rej
> konczy sie impreza w Proximie. Dzwoniac do nich dowiedzialem
> sie ze najprawdopodobniej okolo 2:00 a ja o tej porze nie bedem≤gl
> na chate wr≤cic. Moze przeciagnac ja do rana ???
> Tak wiec jesli kots ma podobny problem jak ja, wie jak go rozwiazac,
> albo orgaizuje jakies spotaknie w pubie aby te noc minela weselej i
> w towarzystwie  to nich sie odezwie. Prosze.....

Generalnie to jest tak, ze skonczy sie o godzine rownej sredniej
wartosci
godziny, o ktorej zaczna znikac ludzie oraz tej, ktorej ja chce.
Jak duzo ludzi bedzie chcialo siedziec do 4.00, to klub bedzie do 4.00.
A jakby nawet sie nie udalo, to mozesz isc w kierunku Pol
mokotowskich do pubu Marilyn, bo jest najblizej i tam zawsze po
imprezach/koncertach ludzie (przynajmniej czesciowo) ida.
Ja tam nie wiem jeszcze gdzie bede, byc moze wlasnie tam.
I tak ogolnie to jak chcesz czegos wiedziec do nie dzwon
do Proximy tylko pytaj sie wlasnie tutaj, bo oni to w sumie nic
nie wiedza.

np Apoptygma Berserk 7

):F:(

   GETIN Internet Service Provider http://www.getin.pl/ http://www.gnet.pl/
Dostep K56Flex/V.90/ISDN, Darmowe konta BOX43.gnet.pl, Serwer gier SHOT.gnet.pl
 Internetowy paszport - dostep w kazdym miejscu Ziemi: www.getin.pl/ipass.html