Re: PROXIMA - impreza, bylem, bylem....

Tenebrae Art wrote:

[...]
> gdy udalo sie juz sforsowac drzwi i po zdjeciu z siebie gornych warstw skory
> (w szatni), weszlismy do glownej sali. klimat byl wspanialy. plonace na
> scenie swiece oraz swieczki zdobiace barek, dziesiatki ludzi w 'mrocznych'
> strojach, saczaca sie cicho muzyka zapodawana przez haarrrona xii, sprawialy
> wrazenie  jakby sie nie bylo na 'zwyklej' (pardon za okreslenie) imprezie
> tylko na zlocie vampyrow.

BTW taki wystroj to nie wina braku pomyslow czy pracy ale finansow.
Mial byc jeszcze rzutnik i piec ekranow, ale wszystko padlo bo
a. nigdy wczesniej rzutnika z kompem nie uzywali
b. nie kupili 5 ekranow - mieli jeden.
c. zgubil sie kabel laczacy rzutnik z kompem.
d. jak sie znalazl to tylko za krotki, tak ze nie dalo sie podlaczyc
rzutnika na stale do kompa
e. chcieli wrzucic 8 zdjec do pamieci rzutnika, ale okazalo
sie ze mozna tylko 4, do tego nie mogli usunac starych.

[...]
> w miedzy czasie organizatorzy powiesili na scianie
> transparent gothic art. pod nim zasiadlo kilkunastu gotow.

Moze bede dumnym egoista ale jednak wspomne ze to organizatorem to bylem
ja, co bynajmniej nie umniejsza Gothic Art, bo od nich byl DJ...

> prezentowali sie
> znakomicie. szczegolnie wysoki gothare w pieknej aksamitnej koszuli z
> zabotem (to ty k'haal?). [...]

k'haal misiu, widzisz jak pieknie wygladales ;)

[...]

> z nie-gotow (ale nazwa), bylo kilku fanow depeche mode oraz sporo
> metallerow.

Metale szybko wyszli ale do depeszow tym razem nie mam zarzutow,
bo wiekszosc bawila sie takze przy innych rzeczach - glownie
przy electro.

[...]
> mam wszakze kilka zastrzezen co do muzyki. wedlug mnie bylo za malo
> lacrimosy, za malo sisters of mercy, szkoda, ze nie bylo inkubus sukkubus
> (szkoda, ze nieznalazly sie plyty...) szczegolnie 'dans vampyr'...., theatre
> of tragedy z plyty aegis, moonspella z plyty sin/pacado..., a przeciez to
> jest naprawde dobre i diabelsko gotyckie. ale rozumiem de gustibus non est
> disputandum. ludzie bawili sie swietnie (zreszta ja tez). a tak z innej
> beczki - chcialbym jednak uslyszec troche gothmetalu - moze w przyszlosci -
> (chocby troszeczke), a nie samego rocka.

Poki ja bede w tym siedzial to gothmetalu prawie nie bedzie :>
A bede bo podobna impreza w marcu a w miedzyczasie byc moze
cos z innej beczki - industrial/electro oraz gotyk ale wylacznie
klasyka (w ramach rekompensaty...). To juz raczej w Kotlach.

[...]

np Project Pitchfork - Steelrose SP

):F:(

   GETIN Internet Service Provider http://www.getin.pl/ http://www.gnet.pl/
Dostep K56Flex/V.90/ISDN, Darmowe konta BOX43.gnet.pl, Serwer gier SHOT.gnet.pl
 Internetowy paszport - dostep w kazdym miejscu Ziemi: www.getin.pl/ipass.html