Re: Odp: Sex gotycki/szufladki

Morven wrote:

> A ja uwazam inaczej. Jestem przeciwna dopisywaniu do wszystkiego
> ideologii. Gotycka pralka? Gotycki seks? Toz to fanatyzm czystej wody.
> Nosze sie na czarno, owszem, ale wcale nie dlatego, ze tak zaklada gotycka
> ideologia, tylko po prostu dlatego, ze lubie ten kolor. Nie bede uprawiala
> seksu w kaplicy na cmentarzu, bo jak nie, to nie jestem prawdziwym gotem.
> Jest cos takiego, jak literatura gotycka, atmosfera gotycka, ale jesli to
> lubie, to nie wyklucza to wcale, ze nastepnego dnia bede miala ochote
> posluchac/poczytac cos innego. Nie dajmy sie zwariowac.

Wlasnie. Zgadzam sie, a zeby nie bylo tylko tyle to dodam,
ze juz rzygac mi sie chce od gotyckich smieci -> swieczki,
cmentarze, atmosfera i blahblah niewiadomoco. Wszystko
musi byc gotyckie. Bleuhhh. Nie, nie, to nie przez Was,
po prostu cos zjadlem niestrawnego. Chyba sie odgoce troche.

--

%[cw] W+ Mr++ Me+++ Mk+ Mi+++ Le+ Ll+++ Ld muz++ vamp rpg---

KRUCJATA TELEINFORMATYCZNA:
systemy komputerowe i telekomunikacyjne dla ma│ych i ╢rednich firm.
karima@karima.com.pl 361-20-75, 361-66-27 http://www.karima.com.pl