Re: Temple of Goths w Krakowie

"M. Alexander" wrote:

>     Mam takie pytanie, kto jedzie na ToG do Krakowa z Wawy, bo w
> sumie w kupie razniej. Jesli ktos jest zainteresowany, to ja
> planuje wyjechac z Wawy 10 (w czwartek).
> Jesli ktos jest z krakowa to kolejne pytanko: Gdzie mozna sie
> mozliwie tanio i blisko starowki zatrzymac?

Jesli bede jechal to 11 rano. Mozna bez problemu dojechac
na 15 i wrocic tym pociagiem rano. Nie stracisz nic z imprezy
a nie bedziesz musial nocowac.

--

%[cw] W+ Mr++ Me+++ Mk+ Mi+++ Le+ Ll+++ Ld muz++ vamp rpg---

KRUCJATA TELEINFORMATYCZNA:
systemy komputerowe i telekomunikacyjne dla ma│ych i ╢rednich firm.
karima@karima.com.pl 361-20-75, 361-66-27 http://www.karima.com.pl