Re: K'haal- album

Stosunkowo proste. Album ma stanowic podsumowanie mojej pracy doktorskiej. Chodzi o pokazanie istnienia nowej, tworczej kultury, osadzonej w tradycji historii sztuki, swiadomej kontekstow w ktore sie wpisuje. Oczywiscie, wymienieni przez ciebie artysci zostana wzieci pod uwage, lecz wydajac album wlasnym kosztem nie mam wielkich szans na uzyskanie zgody na publikacje od ludzi, ktorzy ...sa tak cholernie drodzy :( (dla porownania, koszt wydania calego albumu to ok 6-8 tys, podczas gdy jedna praca pana B. potrafi kosztowaµ 2 tys), poza tym mam nadzieje przedstawic  ludzi nieco mniej znanych, identyfikujacych sie z gotykiem/zmem, a niedocenianych czy nieznanych, niz machac przed oczami wielkimi nazwiskami.
Czy opis subkultury- (dlaczego "sub" ?)- na pewno zarys historii, proba zdefiniowania zalozen kierunku, podsumowanie znanych mi manifestow gotyckich. Jak sie domyslasz wydam ten album sam- zajmowalem sie juz skladem i grafika, pracuje jako grafik komputerowy- mam nadzieje ze dam sobie rade, a jesli mialbym czekac na dofinansowanie, to... Problemem nie sa pieniadze, a raczej materialy i zebranie zgody artystow na zamieszczenie ich prac
Prawdopodobnie wydanie tej pozycji to kwestia 1- 1.5 roku -jestem otwarty na wszelkie sugestie- to Wy wiecie, jak powinno sie przedstawic kulture, ktora tworzycie.

Male pytanko- mam wrazenie (mam nadzieje bledne) ze polscy goci sa bardzo "umuzycznieni",a niewiele znalazlem polskiego dark artu w znaczeniu sztuk plastycznych. Jakt to wyglada wg. Ciebie ?

Pozdrowienia                                              M.