Makijaz gotycki, bylo: Re: czepianie sie FAQ i pytanie

"M. Alexander" wrote:
[...]
> mozna kupic
> odpowiednich
> >
> No coz, chyba nikogo nie zaskocze, jak powiem, ze nie ma
> specjalnego makijazu dla gotow... Spyataj sie mamy, siostry,
> kolezanki, dziewczyny, etc, etc, Gdize sie kupuje makijaz, one
> ci powinny powiedziec

No coz, to pewnie Cie zaskocze jak powiem, ze taki sklep
jest. Mieszkasz w Wawie to mozesz tam zajrzec. Nie ma
szyldu "sklep dla gotow" ale wlasnie tam mozna kupic
wszelkie akcesoria do makijazu. Nie pytaj sie mamy,
siostry czy dziewczyny tylko kogos z teatru.
Nie pamietam dokladnie adresu - wiem jak dojsc,
moge kiedys pomoc. Niedaleko placu konstytucji,
idzie sie chyba w Wilcza, ale nie dam glowy.
Jesli ktos naprawde chce ten sklep odwiedzic
to moge przy okazji tam zajrzec i zabrac
dokladny adres. Moze nawet umieszcze jakies
info na stronie skoro popyt jest. Tylko ceny
sa troche odpychajace. Farba do twarzy ok.
20 zl (ogrom kolorow), starczy w sumie na dlugo,
poza bialym. Puder bialy lub transparentny do innych
kolorow ok. 40 zl. Sa tam tez w farby do wlosow,
szminki itp. we wszystkim mozliwych kolorach.
Inne smiecie jak peruki tez.

np TSoM Overbombing

--

%[cw] W+ Mr++ Me+++ Mk+ Mi+++ Le+ Ll+++ Ld muz++ vamp rpg---

    Infoseek Onet.pl najlepsze narzedzie do przeszukiwania polskiego
      Internetu - juz ponad 6 mln zindeksowanych stron! Sprawdz go
                        (http://www.onet.pl )!