czepianie sie FAQ i pytanie

>FAQ listy dyskusyjnej GOTYK wersja 1.0
>
>FAQ listy dyskusyjnej GOTYK

Gotyk-FAQ

> [...]
>Zespoly reprezentujace dzisiaj nurt elektroniczny to np. Garden of
>Delight, Diary of Dreams, Deine Lakaien. Warto tez wspomniec o
>nastrojowym Dead Can Dance czy niezupelnie gotyckim, ale miejscami
>muzycznie bliskim The Legendary Pink Dots.
>Przykladowe polskie zespoly rockowe to kultowy Closterkeller, 1984 i
>Pornografia z lat '80, Moonlight, Batalion d'Amour, Lorien, Serpent
>Beat.
>Na scenie elektronicznej goruje Fading Colours a nie dawno zadebiutowaly
>takie zespoly jak God's Bow i God's Own Medicine.

teraz bede sie czepiac (nie chcac jednak  nikogo urazic)
'kultowy closterkeller'
ostatnio slowo 'kultowy' stalo sie bardzo popularne
i co za tym idzie naduzywane
w tym wypadku tez
nie uwazam ze closterkeller jest zespolem beznadziejnym etc.
ale jesli o bauhaus christian death joy division etc pisze sie 'klasyka'
a o closterkeller 'kultowy' to zachodzi tu pewne pomieszanie
bo na ten przymiotnik zasluguja zespoly wyniemione w pierwszym rzedzie
pozdrowienia dla closterkeller i wszystkich fanow ;)

>1.4 Jak wyglada prawdziwy got?
>
>Roznie to bywa, zalezy od gustu. Moze wygladac jak zupelnie normalny
itd itp

moze by stworzyc jakas liste miejsc w polsce
i byc moze nie tylko
gdzie mozna znalezc gotyckie nie tylko plyty etc
ale i inne akcesoria
i nie koniecznie musza byc sklepy z szyldem
'sklep gotycki'
ja na przyklad chetnie dowiedzialbym sie (jak newbie) gdzie mozna kupic
dobry zestaw do makijazu itp. bo zwyczajnie nie wiem
w polsce brakuje odpowiednich sklepow lokali prowadzonych przez odpowiednich
ludzi
wiec na razie mozna sie zadowolic tymi 'nieodpowiednimi'
zna ktos moze ciekawe miejsca w wawie
bylbym wdzieczny za informacje

>2.3 Gdzie mozna porozmawiac o gotyku äna zywo"?
>
>Na IRCu, na kanale #gothpl. Niestety nie jest on oblegany, ale
>odwiedzajac #gothpl regularnie mozesz przyczynic sie do zwiekszenia jego
>popularnosci. Jesli jednak lubisz tlok to pozostaje #metalpl.

wlasnie
ilekroc bywam na irc (przyznaje niezbyt czesto ale zawsze) nikogo tam nie ma
chetnie bym was poznal na ircu drodzy listowicze  :)

sebastien

ps opowiem wam historie z zycia wzieta
kilka dni zasiadlem przed telewizorem w celu milego relaxu
ujrzalem dona johnsona pedzacego z pistoletem po ulicy
pomyslalem sobie Miami Vice - hurrraaaa
niestety moje nadzieje zostaly szybko rozwiane byl to Nash Bridges
jednak obejrzalem to do konca
czemu?
bo ten odcinek byl o mordertwach wewn. zamknietej grupy ludzi
mozna subkultury
gotow ;-)
byl guru owych gotow ktory zwal sie lothar
wymyslil on ze jak zabijaja jakas tam kobiete (biala wiedzme - piosenkarke
ktora niegdys 'siedziala w tych klimatach') to zdobede niesmietelnosc i
takie tam
naturalnie wspanialy don uratowal wspomniana blondynke i zabil zlego lothara
goci byli przedstawieni jak debile nie majacy co zrobic z wolnym czasem
totalne swiry i popaprance
moze troche mocno powiedziane ale potwornie to wszytko bylo splycone
ilekroc w oryginale padalo slowo 'goth' itp
tylekroc lektor czytal wampir itp
pomyslalem ze moze to was zainteresowac
NASH BRIDGES TO PIERWSZY GOTYCKI SERIAL KRYMINALNY