Re: Odp: Odp: FAQ listy dyskusyjnej GOTYK wersja 1.0

AdamD wrote:

> kontynuacje

> Nie, to bylo jak najbardziej przychylne.
> Bardzo mi sie podobalo.

No to fajnie :)
W sumie za porownanie z Monty Pythonem powinienem byc
rzeczywiscie dumny. Paranoje mam po prostu.

np Tiamat "Astral Sleep"

--

%[cw] W+ Mr++ Me+++ Mk+ Mi+++ Le+ Ll+++ Ld muz++ vamp rpg---

    Infoseek Onet.pl najlepsze narzedzie do przeszukiwania polskiego
      Internetu - juz ponad 6 mln zindeksowanych stron! Sprawdz go
                        (http://www.onet.pl )!