Re: Odp: FAQ listy dyskusyjnej GOTYK wersja 1.0

AdamD wrote:

[...]
> Brawo !
>
> Angole juz sie tluka kto pierwszy zekranizuje Twoje dzielo jako kontynuacje
> Latajacego Cyrku Monty Pythona.
> : )))

Buuu. Ja jestem tepy i nie rozumiem. To mialo byc zlosliwe, czy nie
i dlaczego? Moze sa bledy merytoryczne, sa literowki, moze to nudne
dla niektorych, ale ma trafiac glownie do newbies...

--

%[cw] W+ Mr++ Me+++ Mk+ Mi+++ Le+ Ll+++ Ld muz++ vamp rpg---

    Infoseek Onet.pl najlepsze narzedzie do przeszukiwania polskiego
      Internetu - juz ponad 6 mln zindeksowanych stron! Sprawdz go
                        (http://www.onet.pl )!