Re: grupa i serwery

"M. Alexander" wrote:

> Witam was...
>
> Sluchajcie, wiem, ze to smieszna sprawa, ale nie znam zadnego serwera NNTP, na ktorym mozna by
> wysylac posty... Moze ktos z was zna jakis serwer i powie z czym sie to je bo w sprawie usenetu
> jestem zielony jak zaba w wersji nie-gotyckiej.

U mnie najszybciej prmg pojawil sie na news.lublin.pl
Na news.icm.edu.pl oraz na news.task.gda.pl nie bylo.
Na wszystkich trzech oczywiscie postowac mozna,
niezaleznie od miejsca zamieszkania, nawet jak sie
laczy przez tepse (ale wtedy tylko pl.*)

--

%[cw] W+ Mr++ Me+++ Mk+ Mi+++ Le+ Ll+++ Ld muz++ vamp rpg---

    Infoseek Onet.pl najlepsze narzedzie do przeszukiwania polskiego
      Internetu - juz ponad 6 mln zindeksowanych stron! Sprawdz go
                        (http://www.onet.pl )!