Re: FAQ listy dyskusyjnej GOTYK wersja 1.0

"M. Alexander" wrote:

> Hejhejhej! No co ty? Cure - spoko, masz racje, oni skacza po
> klimatach jak dzikie zajace, ale za to, gdyby nie Joy Division,
> to by nie bylo nazwy gotyk, ktora sie wziela stad, ze byly
> manager JoyD opisujac ich muzyke uzyl okreslenia "gotycka".
> Pozniej jakis cwaniaczek uslyszal "Bela Lugosi's dead" i
> etykieta gotycka przywarla do Bauhausu. (A tak w ogole, to ponoc
> piosenka Bela Lugosi's dead byla napisana jako dowcip ;-))

Owszem. To byl dowcip, ktory cala rzesza smutasow wziela
na powaznie i powstal gotyk.

--

%[cw] W+ Mr++ Me+++ Mk+ Mi+++ Le+ Ll+++ Ld muz++ vamp rpg---

    Infoseek Onet.pl najlepsze narzedzie do przeszukiwania polskiego
      Internetu - juz ponad 6 mln zindeksowanych stron! Sprawdz go
                        (http://www.onet.pl )!