Re: Hotel Transylwania

Vampyra Angel Hardcastle napisala:

AH> nie wiesz moze czy w naszym kochanym kraju wyszly pozostale czesci opowiesci
AH> o Saint-Germain, szukalam ale bezskutecznie, w mojej ulubionej ksiegarni SF
AH> w Sztokholmnie tez nie bylo, a bardzo chcialam je przeczytac.

Nie mam zielonego pojecia. Nie widzialem zadnych, wiec pewnie nie.
W sumie, to kupilem te ksiazke przypadkiem, i to za jaka cene...
2,40zl :-) Tez sie ostatnio wlasnie dowiedzialem, ze to nie singleton
- przypis w ksiazce.

AH> Wg moich
AH> danych seria o Saint-Germain liczy 14 pozycji

Sporo.

Ja myslalem, ze to jakis straszny shit. Wzialem ksiazke do reki.
Przekartkowalem, i gdzies przy koncu ujrzalem slowo "wampir"!!

Nawet sie zdziwilem, ze to sie da czytac. Nie wiesz czasem z jakiego
kraju pochodzi autor/autorka?