Re: GotKod (rozne)

Sylwester Zelazko wrote:

> nie sa dekadentami bo nie wiedza po co im to ? i z czym to sie je ?
> a wcalenie nie dlatego ze lubia wyrywac @

Cos sie tak zdenerwowal? To tylko taka dygresja a propos pewnych
black-metali nawiedzajacych bolkow.

> nie widzialem tego.
> ale jeszcze spojrze na koncu.

Zapomnialem znowu...

> equalizer ? (w dobrym sprzecie rzecz zupelnie niepotrzebna)

Emotional Qualifier.

> chumor ? e ?

Negatywne okreslenie poczucia humoru.
Moge zmienic jesli nie pasuje.

> to ja albo ---- albo ++++  - ja tu sprzatam/pracuje

No to mozesz sobie smialo wpisac !! ;)

"Max M. Walker, YBC" wrote:

> Witam
> i ponawiam prosbe - duza lista opcji, kazdy wybiera co chce. W ten sposob
> kazdy bedzie mogl udzielic tak duzo/malo informacji jak sam chce.

Na razie jestes osamotniony w tej prosbie, wiec moze jednak nie. Tzn.
nie mam nic przeciwko duzej ilosci opcji - ale jednak niech nie beda
to te wymiary z biura matrymonialnego. Rzecz w tym, ze jesli mozliwosc
wpisania tych wymiarow bedzie, to wiecej ludzi automatycznie je poda.
To jednak niepotrzebne. Wiek, skoro wszyscy (tzn. Ci co biora udzial
w dyskusji) chcecie bedzie, chociaz po co podawac dokladna liczbe?
Oczywiscie moze byc wybor - jak kto chce - ale po co psuc sobie
zabawe i podawac takie szczegoly? Dane orientacyjne pozostawiaja
wiecej do przemyslenia i dzieki temu jest ciekawej.
A jak bardzo interesuje kogos wiek czy wymiary to moze sie spytac :)

> Proponowalbym wprowadzic dodatkowa regole skladniowa:
> Jesli wartosc jest podana jako liczba to poprzedzamy ":" np. "A:19" zamiast
> "A19", ulatwi to automatyzacje [de]kodowania.

W tym momencie nie ma sensu, gdyz liczb albo nie bedzie, albo jesli
sie uprzecie tylko przy wieku. Ja apeluje o nie podawanie danych
liczbowych - to naprawde o wiele ciekawsze, gdy o kims kogo znasz
tylko przez siec wiesz niewiele - potem sa lepsze niespodzianki.

> Witam,
> please... skala ----- +++++, to pozwoli na wieksze zroznicowanie...
> Istotne jesli ktos chce napisac, ze uwielbia goth-metal, ale jeszcze
> bardziej goth-rock, wzglednie ze ktos nie znosi rpg, ale fana mm po prostu
> by zabil...

Ojej, ale po co? To o czym piszesz bez problemu mozna zmiescic w skali
7-stopniowej i to jeszcze z dodatkami, ktore podales (?!=). Przy skali
11-stopniowej robi sie juz balagan i wolniej czyta sie kod.
Naprawde tak jest dobrze - to jest az 7 podstawowych opcji!
Wiadomo, ze + oznacza "lubie", ++ "uwielbiam" a +++ "kocham".
Po co wiecej? Poki co wiekszosc jest za prosta wersja ale oczywiscie
wszystko moze sie zmienic. Wersja 1.0 nie bedzie na pewno
wersja ostatnia...

NP Fading Colours "I'm scared of"

):F:(

	Infoseek Onet.pl najlepsze narzedzie do przeszukiwania polskiego
		Internetu - juz ponad 6 mln zindeksowanych stron!
			Sprawdz go ( http://www.onet.pl )!