GotKod 0.1 Alpha Sparc

Pare odpowiedzi:

> chyba nie ma sensu wydzielac poezji z literatury?

Jest, ale trzeba bylo by to inaczej nazwac. Jak, nie wiem.
Jak np. wole wiersze niz powiesci.

> Dekadentyzm  -  tzn...?  Grupa  dyskusyjna,  chlanie, drugi,
> poezja, muzyka? - za ogolne - caly gotyk do dekadentyzm. ;)

A nie, bo niektorzy sa gotami nie-dekadentami.
Sluchaja muzyki bo np. lubia wyrywac osoby plci @
czarnych, polprzezroczystych bluzkach.

> Nie   do   konca   rozumiem.   Moglbys  jakies  objasnienia
> zaserwowac?

No jak to? Kazdy prawdziwy got powinien przynajmniej raz podciac
sobie zyly albo sie otruc i w planie miec jeszcze pare takich
atrakcji. Blizny na nadgarstach sa bardzo modne i jak sie jakims
fajna odblaskowa farba pomaluje czy brokatem to fajnie swieca
na dyskotece, nie?

> I jescze stopien lenistwa - to na samym poczatku.
> Odpowiednie  fazy  tego  zjawiska omawialismy w wakacje wiec
> nie bede spamowal.

Koniecznie! Zupelnie zapomnialem.

A teraz co do pomyslow bozi:

Jesli chodzi o skladnie itp. to niech bedzie. Moja wersja byla
raczej bardzo prosta, bez takich opcji, ale ta daje wiecej
mozliwosci. Tylko to za bardzo bazowane na GeekCode - ten
sam podzial - mozna zrobic normalny - po polsku.

> 3.1.2 Wzrost (general/height)
> 3.1.3 Waga (general/weight)

IMHO to zupelnie bez sensu. Gotycki Kod ma byc od gotyku
a takie dane sa zbedne. Metryka sie robi.

> GIQ iq, np GIQ 160
> GIQ "+" za kazde 10 p. ponad 100, ..., np. GIQ++++++
> Dodac % za Mense

To juz zupelna przesada. Wiem, ze jako czlonek mensy
bardzo chcesz sie pochwalic IQ, ale w gotyckim kodzie
to nie ma sensu bytowania, w dodatku w Polsce
malo kto zna swoje IQ, w przeciwienswie do wielu
innych krajow, gdzie takie badania sa obowiazkowe.
A tak BTW to dla gota wazniejsze jest EQ :)

No to dalej prezentuje moja wersje kompromisu glownie miedzy moimi
pomyslami a M.M.M.B.Walkera:

Kategorie wywalilem - chyba latwiej wtedy wszystko upchac.
Oznaczenia byly dobre i niech takie beda, czyli:

plusy i minusy do powiedzmy trzech oraz
? nie mam zdania
?? nie slyszalem o czyms takim
! nie obchodzi mnie to
!! nie obchodzi mnie to, nie pytaj jesli nie chcesz, zeby Twoj dentysta
sie _bardzo_ wzbogacil
= to moja slodka tajemnica, nie podam publicznie
== to moja slodka tajemnica i pozostanie taka na zawsze

Plec:

% mezczyzna
@ kobieta
? niewiadomoco

Wyglad, image (na znaczki IMHO nie da sie zrobic)

[xyz] (duza litera oznacza zaawansowana forme)
Tuz po znaku plci np. @[gl] ...

s   szary czlowiek w dowolnych kolorach
c   tak ogolnie czern
d   depesz
m   goth-metal (glany + czarne spodnie + t-shirt Artrosis)
g   grugne i ogolnie luz na maxa
p   punkowo-gotycki wyglad (np. czarny irokez ;)
z   "zabij mnie"/"jestem pierdolniety" - makijaz i tapir na codzien
b   bizuteria
p   piercing
t   tatuaze
l   lysy/lysa
d   wlosy dlugie

Gatunki muzyki:

Proponuje o tak:

Mm - metal ogolnie
Mg - rock gotycki
Mr - rock inny, punk, grunge, hc
Mk - klasyka, zimna fala
Mi - electro / industrial
Mt - techno / ambient
Md - dark wave / dark ambient
Mdm - depeche mode
Mf - folk
Ma - rozna alternatywa, ciezko pokrecone rzeczy

Ewentualnie mistrzowsko w szufladki ;)
Chyba jednak pierwsza opcja jest lepsza:

Mg - dzisiejszy rockowy gotyk
Ma - ambient
Mda - dark ambient
Mt - techno/house
Mdw - dark wave
Mcw - cold wave
Mnw - new wave
Mnr - new romantic
Mgd - gothic-dance
Melmuz - muzyka elektronicza (jean-michelle jarre itp.)
Mel - electro
Min - industrial
Mns - noise
Mp - punk
Mgng - grunge
Mgm - gotycki metal
Moi - oi
Mska - ska
Mbm - black metal
Mdm - death metal
MDM - depeche mode
Mf - folk
Ma - rozna alternatywa

muz - muzyka

--- jestem gluchy/a
--  nie mam sluchu
-   zadko slucham
    no wiec, slucham muzyki
+   kocham muzyke
++  amatorsko cos tworze
+++ udzielam sie w zespole / tworze projekt solowy
$   i z tego zyje

vamp - stosunek do wampirow

--- lowca wampirow
--  co to ma wspolnego z gotykiem?
-   to mit
    moze sa a moze ich nie ma
+   sa wsrod
++  interesuje sie wampirami
+++ jestem wampirem

RPG - gry fabularne, larpy

--- precz z rpg
--  widzialem i mnie nie interesuje
-   nigdy nie gralem/am
    gralem/am pare razy w zyciu
+   czasem pogrywam
++  gram czesto, czasem w larpy
+++ jestem maniakiem i regularnie gram w larpy

MP - monthy python

??  co to za waz?
--- chumor
--  nigdy nie widzialem
-   nie lubie
    widzialem/am
+   lubie
++  bardzo lubie
+++ Tomasz Beksinski ;)

uzw - uzywki

--- calkowita abstynencja, od uzywek oczywiscie ;)
--  kawa i herbata ;)
-   umiarkowane spozycie
    troche tego, a tamtego troche wiecej
+   rzadko jestem trzezwy/a
++  pigula w dlon
+++ korzystam z komputera na sali odwykowej

imp - imprezy

--- nienawidze ludzi, glosnej muzyki i alkoholu
--  nie lubie imprez
-   zadko wychodze z domu
    czasem wychodze z domu
+   koncert od czasu do czasu
++  koncerty i gothoteki
+++ dzien w dzien impreza
*   regularnie organizuje imprezy
$   j.w + zarabiam na tym pieniadze

IRC

--- nigdy nie uzywalem
--  omijam z daleka
-   tylko gdy musze
    czasem korzystam
+   przesiaduje dosyc czesto
++  to chyba nalog
+++ czasem przelaczam sie na IRL

prmg - pl.rec.muzyka.gotyk (to na zapas)

--- nie korzystam z usenetu
--  to lamerska grupa
-   nie odwiedzam juz
    tylko czytam
+   czytam i postuje
++  j.w. nalogowo
+++ moja najwazniejsza grupa dyskusyjna

lgot - lista dyskusyjna GOTYK

--- nie korzystam z poczty elektronicznej
--  to lamerska lista
-   nie jestem zapisany/a
    tylko czytam
+   czytam i postuje
++  j.w. nalogowo
+++ to moj dom

smpc - samopoczucie

--- krew z nadgarstkow cieknie mi po myszy
--  zabije sie dzisiaj
-   zabije sie jutro lub pojurze
    zabije sie niedlugo
+   zabije sie kiedys
++  moze sie zabije
+++ cos mi odbilo

Wybrane zespoly:
Mnie sie to nie podoba, ale skoro chcecie to nie bedzie pare
nadajacych sie na skroty (pozostalbym przy okologotyckich, IMHO inne
mozna pominac, ale pewnie sie obrazicie, wiec sa):
Bauh, Siux, Cure, JoyD, TSoM, FotN, CoX, ASF, ChD, Lacr, XIII, C93, DIJ,
242, NIN, FLA, KMFDM, MM

No to wstepnie sie zakoduje:

%[cd] Mi+++ Md+++ Mk++ Mt Mr+ Mg- muz++ vamp- RPG--- uzw- MP imp+ IRC--
lgot+ smpc Bauh+++ JoyD+ TSoM++ CoX+ ChD+ Lacr--- C93+ DIJ++ 242++ FLA+
KMFDM+ MM-

Tym razem sugestie najlepiej szczegolowe i bedziemy mogli ujednolicic
wersje.

):F:(

	Infoseek Onet.pl najlepsze narzedzie do przeszukiwania polskiego
		Internetu - juz ponad 6 mln zindeksowanych stron!
			Sprawdz go ( http://www.onet.pl )!