GotKod 0.2 alpha

Oto jest. Mam nadzieje, ze sie podoba i to ostatnia wersja alpha.

plusy i minusy do trzech znakow oraz

?  nie mam zdania
?? nie slyszalem o czyms takim
!  nie obchodzi mnie to
!! nie obchodzi mnie to, nie pytaj jesli nie chcesz, zeby
   Twoj dentysta sie _bardzo_ wzbogacil
=  to moja slodka tajemnica, nie podam publicznie
== to moja slodka tajemnica i pozostanie taka na zawsze

Plec:

%  mezczyzna
@  kobieta
?  niewiadomoco

Wyglad, image

[xyz] (duza litera oznacza zaawansowana forme)
Tuz po znaku plci np. @[gl] albo %(CZbpT)

s   szary czlowiek w dowolnych kolorach
c   tak ogolnie czern
d   depesz
m   goth-metal (glany + czarne spodnie + t-shirt Artrosis)
g   grugne i ogolnie luz na maxa
p   punkowo-gotycki wyglad (np. czarny irokez ;)
z   "zabij mnie"/"jestem pierdolniety" - makijaz i tapir na codzien
b   bizuteria
p   piercing
t   tatuaze
l   lysy/lysa
w   wlosy dlugie

Wiek - W

    okolice szkoly podstawowej
+   okolice szkoly sredniej
++  dwadziescia pare
+++ dalej

Gatunki muzyki (stopien uwielubienia):

Mr - gotycki rock (klasyka, zimna fala, wspolczesny rock)
Mm - gotycki metal
Me - gotycka elektronika (dark wave, new romantic, dyskotekowy gotyk
itp.)
Mk - gotyckie klimaty (ethereal, dark ambient, spokojniejszy dark wave
itp.)
Mi - industrial / electro / ebm / techno / ambient
Ma - rozna awangarda, alternatywa, ogolnie pokrecone rzeczy

Literatura (j.w.):

Le - epika
Ll - liryka
Ld - dramat

Muzyka - muz

--- jestem gluchy/a
--  slon nadepnal mi na ucho
-   zadko slucham
    no wiec, slucham muzyki
+   kocham muzyke
++  amatorsko cos tworze
+++ udzielam sie w zespole / tworze projekt solowy
$   i z tego zyje

Wampiry - vamp

--- lowca wampirow
--  co to ma wspolnego z gotykiem?
-   to mit
    moze sa a moze ich nie ma
+   sa wsrod
++  interesuje sie wampirami
+++ jestem wampirem

Gry fabularne, larpy - RPG

--- precz z rpg
--  widzialem i mnie nie interesuje
-   nigdy nie gralem/am
    gralem/am pare razy w zyciu
+   czasem pogrywam
++  gram czesto, czasem w larpy
+++ jestem maniakiem i regularnie gram w larpy

Monty Python - MP

??  co to za waz?
--- chumor
--  nigdy nie widzialem
-   nie lubie
    lubie
+   bardzo lubie
++  Tomasz Beksinski ;)
+++ hydrozagadka

Uzywki - uzw

--- calkowita abstynencja, od uzywek oczywiscie ;)
--  kawa i herbata ;)
-   umiarkowane spozycie
    troche tego, a tamtego troche wiecej
+   rzadko jestem trzezwy/a
++  pigula w dlon
+++ korzystam z komputera na sali odwykowej

Imprezy - imp

--- nienawidze ludzi, glosnej muzyki i alkoholu
--  nie lubie imprez
-   zadko wychodze z domu
    czasem wychodze z domu
+   koncert od czasu do czasu
++  koncerty i gothoteki
+++ dzien w dzien impreza
*   regularnie organizuje imprezy
$   j.w + zarabiam na tym pieniadze

IRC

--- nigdy nie uzywalem
--  omijam z daleka
-   tylko gdy musze
    czasem korzystam
+   przesiaduje dosyc czesto
++  to chyba nalog
+++ czasem przelaczam sie na IRL

pl.rec.muzyka.gotyk - prmg

--- nie korzystam z usenetu
--  to lamerska grupa
-   nie odwiedzam juz
    tylko czytam
+   czytam i postuje
++  j.w. nalogowo
+++ moja najwazniejsza grupa dyskusyjna

Lista dyskusyjna GOTYK - LGot

--- nie korzystam z poczty elektronicznej
--  to lamerska lista
-   nie jestem zapisany/a
    tylko czytam
+   czytam i postuje
++  j.w. nalogowo
+++ to moj dom

Samopoczucie - smpc

--- krew z nadgarstkow cieknie mi po myszy
--  zabije sie dzisiaj
-   zabije sie jutro lub pojurze
    zabije sie niedlugo
+   zabije sie kiedys
++  moze sie zabije
+++ cos mi odbilo

Stopien lenistwa - len

--- mrowka
--  pszczolka
-   wol
    lenistwo pospolite
+   lenistwo karygodne
++  apatia i abnegacja
+++ sanepid ;)

Horror - hor

--- mama nie pozwala mi ogladac
--  nie znosze
-   specjalnie mnie nie interesuje
    sporadycznie cos ogladam
+   uwielbiam horror w dowolnej formie
++  lubie nawet "Masakre pila lancuchowa w Teksasie"
+++ moje zycie to horror ;)

Wybrane zespoly:

Mozna wybrac maksymalnie piec (5) i "wypowiedziec" sie na ich
temat. Skroty (oczywiscie tylko niektore z ponizszych
zespolow sa gotyckie, niektore sa absolutnie nie-gotyckie):

Bauh (Bauhaus), Siux (Siouxsie & the Banshees), Cure (The Cure),
JoyD (Joy Division), TSoM (The Sisters of Mercy), FotN (Fields
of the Nephilim), CoX (Clan of Xymox), ASF (Alien Sex Fiend),
ChD (Christian Death), Lacr (Lacrimosa), XIII (XIII. Stoleti),
C93 (Current 93), DIJ (Death In June), 242 (Front 242), NIN
(Nine Inch Nails), FLA (Front Line Assembly), KMFDM, MM (Marilyn
Manson), TON (Type O Negative), PFork (Project Pitchfork), GoD
(Garden of Delight), LPD (Legendary Pink Dots), DM (Depeche Mode),
DCD (Dead Can Dance), CMI (produkty Cold Meat Industry - przewaznie
jak ktos to lubi to slucha calej wytworni).

%[cw] W++ Mr++ Mm-- Me+++ Mk++ Le+ Ll+++ Ld muz++ vamp- RPG---
uzw- MP imp+$ IRC-- LGot! smpc len+++ hor+ Bauh+++ TSoM++ Lacr---
PFork+++ LPD+++

	Infoseek Onet.pl najlepsze narzedzie do przeszukiwania polskiego
		Internetu - juz ponad 6 mln zindeksowanych stron!
			Sprawdz go ( http://www.onet.pl )!