GotKod 0.1.pre1-slz Alpha Sparc ported to AI

On Thu, 23 December 1999 at 5:42:32 +0100, Fanthir wrote:
> A nie, bo niektorzy sa gotami nie-dekadentami.
> Sluchaja muzyki bo np. lubia wyrywac osoby plci @
> czarnych, polprzezroczystych bluzkach.
nie sa dekadentami bo nie wiedza po co im to ? i z czym to sie je ?
a wcalenie nie dlatego ze lubia wyrywac @

> Koniecznie! Zupelnie zapomnialem.
nie widzialem tego.
ale jeszcze spojrze na koncu.

i odjac pare + za adminowanie.

> A tak BTW to dla gota wazniejsze jest EQ :)
equalizer ? (w dobrym sprzecie rzecz zupelnie niepotrzebna)

> % mezczyzna
> @ kobieta
> ? niewiadomoco
  -+ MM fan. (nie wiem jak joge namalowac w dwoch znaczkach :)

> m   goth-metal (glany + czarne spodnie + t-shirt Artrosis)
a. rotfl.

> MP - monthy python
bez h w monty

> ??  co to za waz?
> --- chumor
chumor ? e ?

to ja albo ---- albo ++++  - ja tu sprzatam/pracuje

> Tym razem sugestie najlepiej szczegolowe i bedziemy mogli ujednolicic
> wersje.
gdzies zgubiles to lenistwo.

--
slz