Re: Gotham

Fanthir <fanthir@box43.gnet.pl>wrote:

>No ja to Buahaus uwielbiam ale widac nie tak maniakalnie i >wszystko do
>mnie
>nie dochodzi. Mi tez sie zdawalo, ze nowy. Bo wczesniej nie >slyszalem.
>Tzn. nie tak zupelnie nowy bo afair byl nagrany wczesniej do filmu,
>ale jednak dla mnie nowosc. Nie zadbalem o doinformowanie sie >na www
>wiec jak znasz to moze strescisz historie tego kawalka?
>
>):F:(

przeciez to jest cover Dead Can Dance z albumu The Serpent's Egg, swietny tak w ogole, ale tylko cover. Bauhaus nie nagral zadnego nowego swojego kawalka! dlatego Gotham moze byc co najwyzej wersja  Press The Eject...  sprzed lat. ale IMHO warto i tak kupic, jak sie jest wyglodnialym po tylu latach.
pzdr.
Lukasz Kasper

ICQ: 52063137
honory@polbox.com

  Zrob swiateczne zakupy w EMPiK.com. Do 31 grudnia
http://www.Empik.com przesyla zamowione towary GRATIS!